Ok . Vad bra att du kan räkna så många.Nypovich skrev: ↑2026-02-04 14:52:51Lite svårt att hänga med i det du skriver och försöker förmedla också. Men har sett åtminstone tre inlägg bak i tiden som kommenterar just din negativa syn om allt. Ett förslag också, läs igenom innan du klickar på ”skicka”.SkallePer skrev: ↑2026-02-04 14:38:49Stämmer inte att ""folk klagar på mina inlägg hela tiden"""Nypovich skrev: ↑2026-02-04 10:05:07Alltså det var den mest negativa och oklara kommentaren någonsin…. Hjälpa oss till ingemansland? Ingen ork till möjligt slutspel? Om ordet mellanmjölk hade ett ansikte alltså! Inte konstigt att man ser folk klaga på dina gnälliga inlägg hela tiden.SkallePer skrev: ↑2026-02-04 00:01:42Skulle helt ärligt vilja se en riktigt bra c eller fw komma in på korttidskontrakt. Som kan hjälpa oss att hamna i ingemansland. Slutspel känns väl kul men våra bra fw har gått jävligt hårt. Många är nog trötta och skulle bli väldigt förvånad om kräm och 100%ig inställning fanns över till ett slutspel.. visst kan 1 eller 2 utsålda hemmamatcher vara bra för plånboken men är tveksam till om vår tunna tunna trupp på kvalitet klarar/orkar det.Osten östlund skrev: ↑2026-02-03 23:52:01 Hoppas Wiken vågar satsa, gå för guldet. Samt slänga in en ny Marbella resa ifall grabbarna lyckas!
Sen utökar man budgeten enligt plan plus lite till av det vi ""sparat ihop"" genom spelarsläpp, utsålda arenor och av det vi har kvar. In med en en extra spets till nästa säsong
Helt enkelt inte sant. Stora majoriteten brukar inte gnälla ett dugg eller hålla med/diskutera vidare.
Alla tycker så !Ok. Nypan, 6 år.
Oklara? Jag argumenterar väldigt tydligt. Snudd på övertydlig.
Sen att jag skriver ingemansland... Läs hänga kvar då!
Är väldigt tydlig och lägger ut texten. Så tom du kan förstå. Men Att du inte kan processa det är inte förvånande.
Hela laget är för övrigt anställda just för att hänga kvar. Det är det stora målet. Det föreningen jobbat för i år.
Om DU anser att ""bara"" hänga kvar är dåligt så får det stå för dig. Jag menar precis som jag skriver att vi skulle må bra av att få in en extra spelare.
Nu kommer Hudon tillbaka snabbare än de flesta trodde så jag är mer tveksam nu.
Vi har 7/8 poäng ner och jag tror det kan bli taight.
Mitt inlägg du kommenterade var inte negativt och inte otydligt. Alltså.
Och du ska snacka om totalt intetsägande inlägg..
Gnäller för gnällandets skull.