SHL 25/26 Rögle - Djurgårdens IF 27/11

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
-daniel-
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av -daniel- »

Ärligt talat så gagnar det högst tveksamt saken att tro - och kanske framförallt förmedla att man tror - att det finns ett stort DIF / Stockholmsförakt. Blir ju bara löjligt, titta exempelvis på alla som skriver till Sanny efter hans uttalande igår.

Däremot är det rent generellt otroligt inkonsekventa bedömningsnivåer, som i princip gör att man har svårt att ta den här sporten på allvar emellanåt.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Jag har jobbat en del på att vara lite mer tolerant, vilket gynnat både mig själv och min omgivning :wink:
Så, tex uttryck som -Det var bättre förr användas väldigt sällan, för oftast var det bara annorlunda förr

Meeeen...
Jag kan understundom ändå känna en viss "Men sluta grina nu då" när jag läser i matchtrådar.
All denna energi som läggs på domslut mot DIF, vad andra tycker om DIF, hur media "är dumma" mot DIF, hur spelschemat är upplagt, -Sånt händer bara DIF osv osv osv........................

För mig kännetecknar inte det DIF

Att hålla på å bjäbba om en massa saker vi ändå inte kan påverka.
Nej, det lukta mer bajen, leksand och fbk om det
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av #10 »

Lee Harvey Oswald skrev: 2025-11-28 18:11:13 Jag har jobbat en del på att vara lite mer tolerant, vilket gynnat både mig själv och min omgivning :wink:
Så, tex uttryck som -Det var bättre förr användas väldigt sällan, för oftast var det bara annorlunda förr

Meeeen...
Jag kan understundom ändå känna en viss "Men sluta grina nu då" när jag läser i matchtrådar.
All denna energi som läggs på domslut mot DIF, vad andra tycker om DIF, hur media "är dumma" mot DIF, hur spelschemat är upplagt, -Sånt händer bara DIF osv osv osv........................

För mig kännetecknar inte det DIF

Att hålla på å bjäbba om en massa saker vi ändå inte kan påverka.
Nej, det lukta mer bajen, leksand och fbk om det
Ja att det finns två regelböcker, en för DIF och en för motståndarlaget hör man ju i var och varannan Matchtråd oxå, hahahaha

Spela tills domaren blåser.
Skriv svar