Ärligt talat så gagnar det högst tveksamt saken att tro - och kanske framförallt förmedla att man tror - att det finns ett stort DIF / Stockholmsförakt. Blir ju bara löjligt, titta exempelvis på alla som skriver till Sanny efter hans uttalande igår.
Däremot är det rent generellt otroligt inkonsekventa bedömningsnivåer, som i princip gör att man har svårt att ta den här sporten på allvar emellanåt.
SHL 25/26 Rögle - Djurgårdens IF 27/11
- Lee Harvey Oswald
Jag har jobbat en del på att vara lite mer tolerant, vilket gynnat både mig själv och min omgivning
Så, tex uttryck som -Det var bättre förr användas väldigt sällan, för oftast var det bara annorlunda förr
Meeeen...
Jag kan understundom ändå känna en viss "Men sluta grina nu då" när jag läser i matchtrådar.
All denna energi som läggs på domslut mot DIF, vad andra tycker om DIF, hur media "är dumma" mot DIF, hur spelschemat är upplagt, -Sånt händer bara DIF osv osv osv........................
För mig kännetecknar inte det DIF
Att hålla på å bjäbba om en massa saker vi ändå inte kan påverka.
Nej, det lukta mer bajen, leksand och fbk om det
Så, tex uttryck som -Det var bättre förr användas väldigt sällan, för oftast var det bara annorlunda förr
Meeeen...
Jag kan understundom ändå känna en viss "Men sluta grina nu då" när jag läser i matchtrådar.
All denna energi som läggs på domslut mot DIF, vad andra tycker om DIF, hur media "är dumma" mot DIF, hur spelschemat är upplagt, -Sånt händer bara DIF osv osv osv........................
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ja att det finns två regelböcker, en för DIF och en för motståndarlaget hör man ju i var och varannan Matchtråd oxå, hahahahaLee Harvey Oswald skrev: ↑2025-11-28 18:11:13 Jag har jobbat en del på att vara lite mer tolerant, vilket gynnat både mig själv och min omgivning![]()
Meeeen...
Spela tills domaren blåser.