Silly Season 2025/26
-
Tellqvist32
- Medlem: Ja, ständig medlem
Silly Season 2025/26
Brodin kanske inte är en klubbikon, och jag har aldrig varit något stort fan, men va fan... ovärdigt att skicka ut spelare med så många matcher i vår tröja på något korttidslån till HockeyAllsvenskans absolut bästa lag som egentligen inte ens behöver honom.
Köper lån av Costmar, Berg och sådana men Brodin?
-
Osten östlund
Silly Season 2025/26
Trodde han skulle sitta av kontraktet. Men Bogren gillar honom förmodligen sen SSK tiden.
Kan ju även hamna där efter JVM, tror Björklöven går upp då.
Hans kontrakt går ut i maj, vill väll spela hockey efter det med.
Silly Season 2025/26
Machen imorgon är överlägset den matchen jag har sett framemot mest hittills. Hoppas på vinst annars är det 4 förluster på de 5 senaste med Rögle och Frölunda borta därefter.
Senast redigerad av klintan85 den 2025-11-24 22:54:02, redigerad totalt 1 gånger.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Silly Season 2025/26
Kanske han själv som vill för att få spela.Tellqvist32 skrev: ↑2025-11-24 20:52:47 Brodin kanske inte är en klubbikon, och jag har aldrig varit något stort fan, men va fan... ovärdigt att skicka ut spelare med så många matcher i vår tröja på något korttidslån till HockeyAllsvenskans absolut bästa lag som egentligen inte ens behöver honom.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Bra om Brodin kommer igång och får upp tempot inför JVM.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2025/26
Absolut. Finns ju inget negativt i denna utlåning. Tvärtom.
Komma till ett topplag och spela för ett lag i medgång är ju perfekt.
Bästa allsvenska publiken nu när vi lämnat och klart häftigare inramning än Almtuna/Tälje eller något annat lag.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Silly Season 2025/26
Är det bara jag som känner mig nöjd om vi tar 4 av 12 poäng från dom 4 nästa matcherna?
Lite syniskt och tråkigt kanske, men :
Rögle borta 0
Kan vi ta en poäng borta mot 8an Malmö är väl det helt okej på förhand, två mer än godkänt.
Frölunda Borta 0
Timrå hemma 3, även fast det är ett bra lag bör vi kunna 3p på Hovet
Lite syniskt och tråkigt kanske, men :
Rögle borta 0
Kan vi ta en poäng borta mot 8an Malmö är väl det helt okej på förhand, två mer än godkänt.
Frölunda Borta 0
Timrå hemma 3, även fast det är ett bra lag bör vi kunna 3p på Hovet
Senast redigerad av SkallePer den 2025-11-26 19:33:42, redigerad totalt 2 gång.
Jag skulle vilja tacka mina föräldrar - i synnerhet min pappa och min mamma - Greg Norman
Silly Season 2025/26
Instämmer fullt ut!BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-11-25 10:11:59Absolut. Finns ju inget negativt i denna utlåning. Tvärtom.
Komma till ett topplag och spela för ett lag i medgång är ju perfekt.
Bästa allsvenska publiken nu när vi lämnat och klart häftigare inramning än Almtuna/Tälje eller något annat lag.
Silly Season 2025/26
Han vill spela själv och är helt med på noterna.Tellqvist32 skrev: ↑2025-11-24 20:52:47 Brodin kanske inte är en klubbikon, och jag har aldrig varit något stort fan, men va fan... ovärdigt att skicka ut spelare med så många matcher i vår tröja på något korttidslån till HockeyAllsvenskans absolut bästa lag som egentligen inte ens behöver honom.
Skulle vara att gå emot hans vilja att inte låta honom spela, hur kul är det att bara träna och inte få en match i kroppen?
-
Tellqvist32
Silly Season 2025/26
Såklart att alla vill spela. Alla har tagit sig dit man är för att man älskar hockey. Men det ser ju orent ut. Tänk att typ låna ut Krüger till Almtuna om han hade varit skadad eller något.LasseTM skrev: ↑2025-11-27 22:38:08Han vill spela själv och är helt med på noterna.Tellqvist32 skrev: ↑2025-11-24 20:52:47 Brodin kanske inte är en klubbikon, och jag har aldrig varit något stort fan, men va fan... ovärdigt att skicka ut spelare med så många matcher i vår tröja på något korttidslån till HockeyAllsvenskans absolut bästa lag som egentligen inte ens behöver honom.
Skulle vara att gå emot hans vilja att inte låta honom spela, hur kul är det att bara träna och inte få en match i kroppen?
Men jag köper Wikegårds förklaring. Tycker bara att det är lite ovärdigt.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2025/26
Wikegård säger visserligen att det här inte är något spelarna vill men...Tellqvist32 skrev: ↑2025-11-27 23:08:06Såklart att alla vill spela. Alla har tagit sig dit man är för att man älskar hockey. Men det ser ju orent ut. Tänk att typ låna ut Krüger till Almtuna om han hade varit skadad eller något.LasseTM skrev: ↑2025-11-27 22:38:08Han vill spela själv och är helt med på noterna.Tellqvist32 skrev: ↑2025-11-24 20:52:47 Brodin kanske inte är en klubbikon, och jag har aldrig varit något stort fan, men va fan... ovärdigt att skicka ut spelare med så många matcher i vår tröja på något korttidslån till HockeyAllsvenskans absolut bästa lag som egentligen inte ens behöver honom.
Expert.
-
Tellqvist32
Silly Season 2025/26
Jag köper Wikegårds förklaring att vi måste ha en stor trupp, med tanke på att vi är nykomlingar, JVM och har en historia de senaste åren att ha varit väldigt skadeskjutna under perioder av säsongen.SirDIFalot skrev: ↑2025-11-27 23:44:18Wikegård säger visserligen att det här inte är något spelarna vill men...Tellqvist32 skrev: ↑2025-11-27 23:08:06Såklart att alla vill spela. Alla har tagit sig dit man är för att man älskar hockey. Men det ser ju orent ut. Tänk att typ låna ut Krüger till Almtuna om han hade varit skadad eller något.LasseTM skrev: ↑2025-11-27 22:38:08Han vill spela själv och är helt med på noterna.Tellqvist32 skrev: ↑2025-11-24 20:52:47 Brodin kanske inte är en klubbikon, och jag har aldrig varit något stort fan, men va fan... ovärdigt att skicka ut spelare med så många matcher i vår tröja på något korttidslån till HockeyAllsvenskans absolut bästa lag som egentligen inte ens behöver honom.
Klart ingen vågar säga nej till en utlåning från bossen när man är utanför laget.
(Jag menade inte att man vill spela och därför tar vad som helst, om det var det du antog.)
-
Osten östlund
Silly Season 2025/26
- Vi är intresserade av Oscar Tellström ( Björklöven ) till nästa säsong. Han vill avvakta, även fler SHL klubbar är sugna.
- Klubbar i Schweiz är intresserade av Snively. Wiken försöker förlänga.
/ Hockeynews
/ Hockeynews
Silly Season 2025/26
Snively Josef Hudon
Ylönen Palve Frondell
Björk Kruger Emilio
Blomgren Salsten Grewe
Eklund…
Rensfeldt
Klasen
Var ska de tre herrarna in?
Tycker väl Ylönen, Grewe, Salsten och Blomgren är de som konkurreras med. Klasen extra och bara lira pp???
Ylönen Palve Frondell
Björk Kruger Emilio
Blomgren Salsten Grewe
Eklund…
Rensfeldt
Klasen
Var ska de tre herrarna in?
Tycker väl Ylönen, Grewe, Salsten och Blomgren är de som konkurreras med. Klasen extra och bara lira pp???
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2025/26
Wow, trodde jag aldrig. Tellström är grymOsten östlund skrev: ↑2025-11-28 12:50:45 - Vi är intresserade av Oscar Tellström ( Björklöven ) till nästa säsong. Han vill avvakta, även fler SHL klubbar är sugna.
/ Hockeynews
Men Löven har jättechans att gå upp i vår....men om inte så.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm