Brodin kanske inte är en klubbikon, och jag har aldrig varit något stort fan, men va fan... ovärdigt att skicka ut spelare med så många matcher i vår tröja på något korttidslån till HockeyAllsvenskans absolut bästa lag som egentligen inte ens behöver honom.
Köper lån av Costmar, Berg och sådana men Brodin?
Silly Season 2025/26
-
Osten östlund
Silly Season 2025/26
Trodde han skulle sitta av kontraktet. Men Bogren gillar honom förmodligen sen SSK tiden.
Kan ju även hamna där efter JVM, tror Björklöven går upp då.
Hans kontrakt går ut i maj, vill väll spela hockey efter det med.
Silly Season 2025/26
Machen imorgon är överlägset den matchen jag har sett framemot mest hittills. Hoppas på vinst annars är det 4 förluster på de 5 senaste med Rögle och Frölunda borta därefter.
Senast redigerad av klintan85 den 2025-11-24 22:54:02, redigerad totalt 1 gånger.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Silly Season 2025/26
Kanske han själv som vill för att få spela.Tellqvist32 skrev: ↑2025-11-24 20:52:47 Brodin kanske inte är en klubbikon, och jag har aldrig varit något stort fan, men va fan... ovärdigt att skicka ut spelare med så många matcher i vår tröja på något korttidslån till HockeyAllsvenskans absolut bästa lag som egentligen inte ens behöver honom.
Köper lån av Costmar, Berg och sådana men Brodin?
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Bra om Brodin kommer igång och får upp tempot inför JVM.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2025/26
Absolut. Finns ju inget negativt i denna utlåning. Tvärtom.
Komma till ett topplag och spela för ett lag i medgång är ju perfekt.
Bästa allsvenska publiken nu när vi lämnat och klart häftigare inramning än Almtuna/Tälje eller något annat lag.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm