SHL 25/26 Djurgårdens IF - Timrå 27/9
Vi har ju 12p mer än Hiv iaf, alltid något
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tycker ändå domarnivån hittills i matcherna är trevlig, där det mesta tillåts så länge det inte är direkt spelförstörande eller farligt. Frustrerande ibland men ändå miltals bättre än HA.
Fyfan vad fin kväll! Fina 3 pinnar & 6 rätt på hästjävlarna!
Då ser vi väldigt olika på vad som är bra och inte, tycker han har sett stor ut inte en liten junior, han syns i bild på ett sätt som inte sprider fel vibrationer. Vet inte vad du kräver av en junior som gör sin första säsong i SHL men jag är grymt nöjd över de signalerna jag ser. Kommer garantera växa under året.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Och HV och LHC. Alltid kul när det går åt helvete för andra lag

Avskaffa tre mot tre.
Förutom (dubbel)utvisningen så höll de ändå jämn nivå idag, men när de tar den utvisningen så blir det konstigt när de inte tar crossen åt andra hållet minuten senare.MarcusDaze skrev: ↑2025-09-27 19:25:12Tycker ändå domarnivån hittills i matcherna är trevlig, där det mesta tillåts så länge det inte är direkt spelförstörande eller farligt. Frustrerande ibland men ändå miltals bättre än HA.
Kollade om crosscheckingen på oss nu i efterhand och det ser mer ut som att han faller på egen hand. Är nog dunket i sargen som får oss att reagera, men är redo att säga att det faktiskt inte var någon utvisningkh31d4r skrev: ↑2025-09-27 19:29:09Förutom (dubbel)utvisningen så höll de ändå jämn nivå idag, men när de tar den utvisningen så blir det konstigt när de inte tar crossen åt andra hållet minuten senare.MarcusDaze skrev: ↑2025-09-27 19:25:12Tycker ändå domarnivån hittills i matcherna är trevlig, där det mesta tillåts så länge det inte är direkt spelförstörande eller farligt. Frustrerande ibland men ändå miltals bättre än HA.
Hudon och Hellberg verkar ha hittat varandra, i och med deras koordinerade segerdans efter avblåsningen 

Jag är okej med att inte ta den, det var en liknande situation där Sissons klarade sig tidigare i matchen. Är mest att det smakar lite illa efter den andra utvisningen som de tar. Hade hellre sett att de inte tog någon av dem.Janzoo skrev: ↑2025-09-27 19:31:51Kollade om crosscheckingen på oss nu i efterhand och det ser mer ut som att han faller på egen hand. Är nog dunket i sargen som får oss att reagera, men är redo att säga att det faktiskt inte var någon utvisningkh31d4r skrev: ↑2025-09-27 19:29:09Förutom (dubbel)utvisningen så höll de ändå jämn nivå idag, men när de tar den utvisningen så blir det konstigt när de inte tar crossen åt andra hållet minuten senare.MarcusDaze skrev: ↑2025-09-27 19:25:12Tycker ändå domarnivån hittills i matcherna är trevlig, där det mesta tillåts så länge det inte är direkt spelförstörande eller farligt. Frustrerande ibland men ändå miltals bättre än HA.
Brodin såg rätt fin ut
Om du jämför med Björck som är ännu yngre som har kommit direkt från junior hockey till a-lags hockey så är det stor skillnad i prestation. Så skylla på att man är junior tycker jag inte håller. Frondell tycker jag också ser mycket mer mogen ut i sitt spel.emilin skrev: ↑2025-09-27 19:28:29Då ser vi väldigt olika på vad som är bra och inte, tycker han har sett stor ut inte en liten junior, han syns i bild på ett sätt som inte sprider fel vibrationer. Vet inte vad du kräver av en junior som gör sin första säsong i SHL men jag är grymt nöjd över de signalerna jag ser. Kommer garantera växa under året.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz