SHL 25/26 Djurgårdens IF - Timrå 27/9
Oroväckande att vi blir så otroligt överkörda i tekningsstatistiken, match efter match
Jag är lite kär i Hellberg, mår så bra av en målis i mål!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Ja det är en otrolig saknad av Krüger där. Det är väl bara JJ som har positiv statistik i teckningar.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
lite rejälare försvarsspel hade man ju inte tackat nej till
Herregud vilket extremt slarvigt byte
Juniormisstag av Emilio i egen zon
Och det har han definitivt inte haft tidigare matcher
- Jim Morrison
Mm…….
Ledning i all ära men 13 skott på mål efter två perioder på Hovet. Med blotta ögat ser det ut som att vi har steppat upp defensiven men jag tycker vi kan lite bättre ändå, eller? Rätt cementerade i egen zon igen.
Ledning i all ära men 13 skott på mål efter två perioder på Hovet. Med blotta ögat ser det ut som att vi har steppat upp defensiven men jag tycker vi kan lite bättre ändå, eller? Rätt cementerade i egen zon igen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Är det bara hos mig eller hörs klacken alltid dålig i tv4 sändningar?
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det är lördagkväll och domarna vill hem fort
Vissa matcher har han tekat bra och hans tajming kommer kommer säkert bara bli bättre och bättre.
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Håller helt med. Det är ju inte direkt så att vi skapar några strukturerade anfall heller. Det mesta som sker är på slump efter brunk, om ens något alls.Jim Morrison skrev: ↑2025-09-27 18:22:56 Mm…….
Hellberg gör en bra match
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Timrå tar galet många alibiavslut. Iofs hyggligt försvar som mest släpper enkla grejer utifrån men Timrå utmanar inte direkt Hellberg. Vilket är bra för alla gulrödblåa inblandade. Lite stabilitet och självförtroende i det defensiva även om der är 24 skott mot efter 2p.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.