SHL 25/26 Djurgårdens IF - Timrå 27/9
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Brodda KING
Det var succé att lira Ludde och Brodda med Hudon. Tunga och med en räv bakom örat. Ett grovjobbarhockey-mål men alla räknas.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Timrå är ju sjukt ineffektiva också, har de haft ett enda farligt läge?
Viktor E far och gör dragningar på off blå, blir vansinnig
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Late hit på mini som fan.
Men dom har tacklat icke puckförande tidigare i matchen med utan att åka ut för interference så det där gäller nog inte när det händer mot oss.
Men dom har tacklat icke puckförande tidigare i matchen med utan att åka ut för interference så det där gäller nog inte när det händer mot oss.
Senast redigerad av Disciplinnämnden den 2025-09-27 18:08:03, redigerad totalt 1 gånger.
Blå spelare. Justerad regelbok gäller då.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nej men tränarnas förmåga att styra upp defensiven hittills har kanske inte heller helt så hög Nivå så jag skulle inte använda det som referens.
Men som jag sagt tidigare så skiter jag egentligen i vem som kliver fram och lyfter sig och visar att man är en grym back i SHL. Bara någon gör det.
Just här och nu så visar inte Pulli att han är SHL-mässig om han är det från nu och framåt så är jag mer än nöjd. Men inget tyder på det just just nu.
Man blir så otroligt imponerad av Björck. Går direkt från u20 till SHL och tar en plats.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Det går fortare att spela upp pucken genom mittzonen än att åka med den……
De har skjutit 20 skott utan att vara nära att göra mål (förutom när de gjorde det då, men det var mer en slump än något annat)
Senast redigerad av kh31d4r den 2025-09-27 18:12:43, redigerad totalt 1 gånger.
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Visa ut dom om det var Timrå som flyttade målet där!
Det är klart, men tycker ändå att han var habil mot SAIK och Plastköping, efter det ett rejält djupdyk. Blir hur som helst spännande att se var det tar vägen.Knickedick skrev: ↑2025-09-27 18:07:53Nej men tränarnas förmåga att styra upp defensiven hittills har kanske inte heller helt så hög Nivå så jag skulle inte använda det som referens.
Men som jag sagt tidigare så skiter jag egentligen i vem som kliver fram och lyfter sig och visar att man är en grym back i SHL. Bara någon gör det.
Just här och nu så visar inte Pulli att han är SHL-mässig om han är det från nu och framåt så är jag mer än nöjd. Men inget tyder på det just just nu.
Man kan ju inte säga att DIF har varit ineffektiva efter denna starten på säsongen
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz