Tror att HN skrev något om att det skulle ske förändringar i kedjorna. Blir spännande.
SHL 25/26 Luleå - Djurgårdens IF 25/9
Kom igen Djurgårn!
-
Kan tycka att det är lite märkligt. Att Ludde R inte får en större roll. Med tanke på hur svaga vi är på center sidan.
En junis, en kille från norska ligan och en hjälte som dock ej lirat på 4 år. Går före.
Men om man ska göra ett försök att gissa linor inför ikväll.
Snivley - Ludde - Hudon
Ylonen - JJ - Frondell
Grewe - Salsten - Emilio
Viggo - Costmar - Blomgren
Eklund
-
Idrott i allmänhet, lagsport i synnerhet, inte alltid logisk. Tror(hoppas) på tillbakastuds ikväll, när allt talar emot. Historiskt bogey team, SV mästare, formkurva, kvalitet, osv. Jag tror på Miracle on ice borta i Delfinen.
Hellberg
Berg - Sissons
Lindström - Laleggia
Pettersson - Holm
Blixt
Frondell - Josefson - Grewe
Eklund - Rensfeldt - Snively
Björck - Salsten - Ylönen
Hudon - Costmar - Blomgren
Brodin
Pettersen och Pulli på läktaren.
Naturligtvis blir det torsk. Men kan hoppas att vi spelar defensivt skickliga spelare lite extra idag och inte snurrar runt på allting oavsett vad som sker.
6-1
Berg - Sissons
Lindström - Laleggia
Pettersson - Holm
Blixt
Frondell - Josefson - Grewe
Eklund - Rensfeldt - Snively
Björck - Salsten - Ylönen
Hudon - Costmar - Blomgren
Brodin
Pettersen och Pulli på läktaren.
Naturligtvis blir det torsk. Men kan hoppas att vi spelar defensivt skickliga spelare lite extra idag och inte snurrar runt på allting oavsett vad som sker.
6-1
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Lika mycket som jag hoppas på vinst (vilket inte lär ske) är det viktigt att Örebro, HV, LHC, Leksand och Malmö förlorar.
Avskaffa tre mot tre.
Önskar sära på Lindström och Holm. -5 på båda i plus/minus. Var i särklass det sämsta backparet mot både Växjö och frölunda
-
Man behöver mer än bara en vilodag för att kunna studsa tillbaka förmodligen. Men skäm bara inte ut oss igen, snälla.
Men försvarsspelet mot Frölunda, från minut 1 till 60, i samtliga zoner var nog det absolut sämsta jag någonsin sett. Kunde ju lika gärna ha släppt in 15 kassar.
Men försvarsspelet mot Frölunda, från minut 1 till 60, i samtliga zoner var nog det absolut sämsta jag någonsin sett. Kunde ju lika gärna ha släppt in 15 kassar.
-
Tror tvärtom man måste upp på hästen direkt igenTellqvist32 skrev: ↑2025-09-25 13:52:40 Man behöver mer än bara en vilodag för att kunna studsa tillbaka förmodligen. Men skäm bara inte ut oss igen, snälla.
Enig. Pulli sämsta back men sämsta duon är definitivt Holm/Lindström. Lindström kan mycket väl bli största miss-satsningen från Wikegård. Han skulle vara nr 1 men som känslan är nu så ska han vara 5/6 i ett SHL-lag. Dålig närkampsspelare och dålig med puck. Då räcker det inte att man är bra på rören.
-
Haha, ja det är ju såklart att föredra naturligtvis, tror inte att truppen är kapabel till det dock. Men blir gärna motbevisad. Luleå borta är ju tufft oavsett.Galning1998 skrev: ↑2025-09-25 14:07:58Tror tvärtom man måste upp på hästen direkt igenTellqvist32 skrev: ↑2025-09-25 13:52:40 Man behöver mer än bara en vilodag för att kunna studsa tillbaka förmodligen. Men skäm bara inte ut oss igen, snälla.
Vinn, bara vinn.
Eller åtminstone, förlora inte med tvåsiffrigt igen...
Eller åtminstone, förlora inte med tvåsiffrigt igen...
It's the hope that kills you.
Brendan Shinnimin återvänder till Luleå.
Oväntat att psykfallet nr1 joinar fulspelande laget nr1.
Akta skallarna idag gubbar, kan nog bli 2-3 hjärnskakningar när Fuleå boostat sin hjärndödhet med -30 IQ till.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Där gick tombolan. Grewe petad??