Säsongen 2025/26: Återkomsten
- Jim Morrison
Lucas Stockselius gör Almtunas första mål för säsongen efter att ha avslutat starkt för dom förra säsongen.
Ska bli intressant att följa honom.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Verkar ju bara ha varit övernattning i tält, samarbetsövningar och diverse aktiviteter. Sen en lång promenad hem dagen efter innan det var dags för ispass. Men kan förstå att företeelsen verkar märklig för en NHL-stjärna som är mer van vid bekvämligheter.Knickedick skrev: ↑2025-09-19 16:48:03”Lekt” i skogen. Det måste ju varit något mer specifikt än att bara hugga ved och göra upp eld som han inte tyckte var bra för honom i avseendet att han faktiskt är där för att spela hockey?Osten östlund skrev: ↑2025-09-19 16:42:07Enligt HN så har dom lekt i skogen. Han har sagt att han är här för att lira hockey.Knickedick skrev: ↑2025-09-19 16:31:02Är det någon som vet VAD för team-buildingaktivitet som Vrana inte velat genomföra?Rojk skrev: ↑2025-09-19 14:32:09 Skicka ned Leffe Boork till Linköping så det blir lite pli på Vrana. Rädd för lite skog...
Sent på torsdagskvällen kom uppgifter från Radiosporten om att LHC:s stjärnvärvning Jakub Vrana vägrat teambuilding-aktiviteter. I stället ska han ha hotat med att packa trucken, och därmed lämna klubben.
Känns som det hänt något under Team-buildingen eller att han tyckte att det fanns saker som inte var till det positiva för hans hälsa?
It's easier to be an asshole to words than to people
Kan vara nog så svårt om man inte är norrlänning, det är ju så vi bor, i tältRojk skrev: ↑2025-09-19 18:49:41Verkar ju bara ha varit övernattning i tält, samarbetsövningar och diverse aktiviteter. Sen en lång promenad hem dagen efter innan det var dags för ispass. Men kan förstå att företeelsen verkar märklig för en NHL-stjärna som är mer van vid bekvämligheter.Knickedick skrev: ↑2025-09-19 16:48:03”Lekt” i skogen. Det måste ju varit något mer specifikt än att bara hugga ved och göra upp eld som han inte tyckte var bra för honom i avseendet att han faktiskt är där för att spela hockey?Osten östlund skrev: ↑2025-09-19 16:42:07Enligt HN så har dom lekt i skogen. Han har sagt att han är här för att lira hockey.Knickedick skrev: ↑2025-09-19 16:31:02Är det någon som vet VAD för team-buildingaktivitet som Vrana inte velat genomföra?
Känns som det hänt något under Team-buildingen eller att han tyckte att det fanns saker som inte var till det positiva för hans hälsa?
MoDo, välkomna till HA’s verklighet
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Undra vad Bäckis höft hade sagtRojk skrev: ↑2025-09-19 18:49:41Verkar ju bara ha varit övernattning i tält, samarbetsövningar och diverse aktiviteter. Sen en lång promenad hem dagen efter innan det var dags för ispass. Men kan förstå att företeelsen verkar märklig för en NHL-stjärna som är mer van vid bekvämligheter.Knickedick skrev: ↑2025-09-19 16:48:03”Lekt” i skogen. Det måste ju varit något mer specifikt än att bara hugga ved och göra upp eld som han inte tyckte var bra för honom i avseendet att han faktiskt är där för att spela hockey?Osten östlund skrev: ↑2025-09-19 16:42:07Enligt HN så har dom lekt i skogen. Han har sagt att han är här för att lira hockey.Knickedick skrev: ↑2025-09-19 16:31:02Är det någon som vet VAD för team-buildingaktivitet som Vrana inte velat genomföra?
Inte ett skitKnickedick skrev: ↑2025-09-19 19:15:27Undra vad Bäckis höft hade sagtRojk skrev: ↑2025-09-19 18:49:41Verkar ju bara ha varit övernattning i tält, samarbetsövningar och diverse aktiviteter. Sen en lång promenad hem dagen efter innan det var dags för ispass. Men kan förstå att företeelsen verkar märklig för en NHL-stjärna som är mer van vid bekvämligheter.Knickedick skrev: ↑2025-09-19 16:48:03”Lekt” i skogen. Det måste ju varit något mer specifikt än att bara hugga ved och göra upp eld som han inte tyckte var bra för honom i avseendet att han faktiskt är där för att spela hockey?Osten östlund skrev: ↑2025-09-19 16:42:07Enligt HN så har dom lekt i skogen. Han har sagt att han är här för att lira hockey.Knickedick skrev: ↑2025-09-19 16:31:02
Är det någon som vet VAD för team-buildingaktivitet som Vrana inte velat genomföra?
Många f.d. Djurgårdare i Almtuna, tycker det är kul när det går bra för dem (Almtuna som ett lag men också DIF:arna).Jim Morrison skrev: ↑2025-09-19 18:48:31 Lucas Stockselius gör Almtunas första mål för säsongen efter att ha avslutat starkt för dom förra säsongen.
Speciellt Andrén, han hade det tufft förra säsongen. Hoppas han mår bra i Almtuna.
95.8% antyder ju det. Skulle inte förvåna mig om han studsar tillbaka och gör ytterligare en kanonsäsong för Almtuna.tadaa123 skrev: ↑2025-09-19 20:59:34Många f.d. Djurgårdare i Almtuna, tycker det är kul när det går bra för dem (Almtuna som ett lag men också DIF:arna).Jim Morrison skrev: ↑2025-09-19 18:48:31 Lucas Stockselius gör Almtunas första mål för säsongen efter att ha avslutat starkt för dom förra säsongen.
Speciellt Andrén, han hade det tufft förra säsongen. Hoppas han mår bra i Almtuna.
Kul att Wersäll fick näta också. Kidsen kan skaffa sig bra erfarenhet i HA.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Vrana:
"Jag är skadad i min ljumske och har spelat på smärstillande och har inte kunnat hjälpa laget fullt ut. Jag blir borta en tid nu."
Att LHC ens tillåter han spela så? Ok om det är avgörande slutspelsmatcher men såhär tidigt?
"Jag är skadad i min ljumske och har spelat på smärstillande och har inte kunnat hjälpa laget fullt ut. Jag blir borta en tid nu."
Att LHC ens tillåter han spela så? Ok om det är avgörande slutspelsmatcher men såhär tidigt?
Var skulle Dick platsa i detta lag som han säger att han gör. Bra beslut av Wikegård att inte fortsätta med honom. Har svårt att se att Costmar och Klasen också kommer att platsa.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Känns bara som en ursäkt till att låta honom vara ett tag så dom kan bryta kontraktet och hitta ny klubb!? Petning, medias uttalanden och hans uppvaknande hur det funkar i Sverige jämfört med bekvämligheten i amerikat tog väl ut sin rätt.
Rakt ner i kval med Lhc och Hv.
In Wikegård we trust!
Haha man har förståelse ändå att han är lite bitter över att inte fått följa med upp. Men beslutet är ju 100% korrekt att inte förlänga kontraktet som du säger. Känns inte som han varken platsar rent spelmässigt och ingen spelstil vi behöver heller.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Klasen säsongsdebuterar alltså med J20 ikväll om jag förstår det rätt.
Världens skäggigaste tonåring!Knickedick skrev: ↑2025-09-20 11:35:15 Klasen säsongsdebuterar alltså med J20 ikväll om jag förstår det rätt.
It's easier to be an asshole to words than to people
Hoppas Lhc och Hv åker på torsk idag