Manijock skrev: ↑2025-08-13 14:05:20
Luktar gula bortatröjor lång väg...
Tråkigt tröjsläpp när man vet att det inte går att överträffa förra. Den stora nackdelen med perfektion.
Hmm.
Förra årets flört med fotbollens himmelsblå inslag kändes "kladdig/blaffig", ganska långt ifrån perfektion i min bok.
Gult är alltid Fult, som matchställ, lämna det till luleå och HV
Men jag kan så klart tänka mig sportslig framgång...med Bad Taste-tröjor
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Manijock skrev: ↑2025-08-13 14:05:20
Luktar gula bortatröjor lång väg...
Tråkigt tröjsläpp när man vet att det inte går att överträffa förra. Den stora nackdelen med perfektion.
Hmm.
Förra årets flört med fotbollens himmelsblå inslag kändes "kladdig/blaffig", ganska långt ifrån perfektion i min bok.
Gult är alltid Fult, som matchställ, lämna det till luleå och HV
Men jag kan så klart tänka mig sportslig framgång...med Bad Taste-tröjor
Ja, hade det ljusare blåa på förra tröjorna bara bytts till samma mörka blå som resten av tröjan. Då hade man kunnat börja tala om stilrent och kanske perfektion om det nu är "rätt" med så mörkblå färg, får ju verkligen inte se svarta ut. Typexempel på för mörkblå som ser svart ut är ju landslagströjorna.
Hoppas också på vita bortatröjor och hemmatröjor väldigt lik den där Sudden-bilden som Estrid postade. Hockeybrallorna som använts nu är ju väldigt lik den outfitten, så när det hintades om retro kan nog den vara ett hyfsat safe bet. Men får ju gärna som sagt vara vita bortaställ.
Senast redigerad av Disciplinnämnden den 2025-08-14 12:08:39, redigerad totalt 1 gånger.