Det blir intressant att se matchtröjorna. Under informationsprogrammet sa Matthias Sånemyr att det blir en mer typisk DIF-tröja, vad det nu innebär. Jag skulle gärna se en blåfärg mer åt det klarblåa hållet istället för de mörkblåa tröjorna vi har haft en massa år. S:t Louis blåfärg tycker jag skulle funka bra. https://teamcolorcodes.com/st-louis-blues-color-codes/
Boven skrev: ↑2025-07-31 14:24:17
Hockeynews från första ispasset. Kollar man färgen på brallorna och hjälmarna ser man vilken nyans nya tröjorna får. Jag gillar det jag ser.
Hockeynews från första ispasset. Kollar man färgen på brallorna och hjälmarna ser man vilken nyans nya tröjorna får. Jag gillar det jag ser.
Lustigt att du tar upp just ”olika nyanser av blått” på ett DIF-forum
För övrigt riktigt taggad på mer klarblå tröjor istället för de senaste årens marinblå.
Den tänkte jag inte på själv faktiskt. Mem jag tror du/ni förstår vad jag menar. Tror inte BikBok har gjort valet av estetiska skäl. Det ser ju bara dumt ut.
DIF fotboll (mm) har ju uppenbarligen designat medvetet med 2 olika blå. Men ja, lite komiskt blev det som du skriver.