Är det en skada det handlar om kan det mycket väl hållas lite tyst eftersom det säkert blir försäkringsärende av det också. Då vill man ju inte gå ut och säga allt till allmänheten.Jim Morrison skrev: ↑2025-07-21 15:01:05Tror det handlar rätt mycket om GDPR också. Du får liksom inte gå ut med viss information enligt lag.Nypovich skrev: ↑2025-07-21 14:39:38 Hn i intervju med Kimby.
https://hockeynews.se/nyheter/kimbys-sv ... -det-forut
Den här kommunikationen gillar jag personligen inte, var rak och ärlig vad som händer med Klasen. Linda inte in det i massa floskler. Det är försäsong och inte slutspel. Förstår att man inte vill berätta exakt vad det är, men tydligen är det något då?
Silly Season 2025/26
Silly Season 2025/26
Silly Season 2025/26
Det här gillar jag!
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Silly Season 2025/26
Sådär ja, bara den där backen kvar då...
Folk fortfarande missnöjda med spets å värvningar ?
Folk fortfarande missnöjda med spets å värvningar ?
Yeah, I’m cocky and I am arrogant. But that doesn’t mean I’m not a nice person.
- Jeremy Roenick -
- Jeremy Roenick -
Silly Season 2025/26
Antar att norrbaggen ska lira center då? Eller ska vi fortfarande ta in en förstacenter efter Hudon?
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Vad jag förstår har Hudon spelat en hel del center.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Silly Season 2025/26
Trevlig läsning såhär på kvällen. Hade precis klagat över spets vi tagit in så kommer en liten raket såhär 

Silly Season 2025/26
ok får vi in han och Pettersen är jag hyfsat nöjd, ser spännande ut
Silly Season 2025/26
Hudon torde vara över våran hylla, grymt.
Externa pengar ?
In summary, Hudon has recorded 14 goals, 27 assists, and 41 points in 134 NHL games with a -29 plus/minus rating.
His most productive season was 2017-18 with Montreal, where he tallied 10 goals and 20 assists in 72 games.
He has also played extensively in the AHL, amassing over 300 points (161 goals, 147 assists) in 380 games across multiple teams, including the Ontario Reign, Colorado Eagles, and Syracuse Crunch
Externa pengar ?
In summary, Hudon has recorded 14 goals, 27 assists, and 41 points in 134 NHL games with a -29 plus/minus rating.
His most productive season was 2017-18 with Montreal, where he tallied 10 goals and 20 assists in 72 games.
He has also played extensively in the AHL, amassing over 300 points (161 goals, 147 assists) in 380 games across multiple teams, including the Ontario Reign, Colorado Eagles, and Syracuse Crunch
Yeah, I’m cocky and I am arrogant. But that doesn’t mean I’m not a nice person.
- Jeremy Roenick -
- Jeremy Roenick -
Silly Season 2025/26
Nu börjar det verkligen ta sig på forwards sidan.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Silly Season 2025/26
Tänk en spetsback till plus en bra andremålvakt, då är jag nöjd.
Silly Season 2025/26
Hellberg
Laleggia - Lindström
Pettersson - Pulli
Sissons - Berg
Blixt
Snively - Kruger - Hudon
Ylönen - Pettersen - Klasen
Blomgren - Frondell - Eklund
Grewe - Rensfeldt - Salsten
Costmar/Brodin
Hur känner ni kring denna lineup rent spontant? Min instinkt säger någonstans mellan plats 8-10 men om vi får träff på transatlanterna så tror jag vi hamnar högre
Laleggia - Lindström
Pettersson - Pulli
Sissons - Berg
Blixt
Snively - Kruger - Hudon
Ylönen - Pettersen - Klasen
Blomgren - Frondell - Eklund
Grewe - Rensfeldt - Salsten
Costmar/Brodin
Hur känner ni kring denna lineup rent spontant? Min instinkt säger någonstans mellan plats 8-10 men om vi får träff på transatlanterna så tror jag vi hamnar högre

Senast redigerad av Pettsson den 2025-07-21 18:27:38, redigerad totalt 1 gånger.
Silly Season 2025/26
Ser jätte bra ut men Center? Ska verkligen bli intressant hur man ställer upp.