DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-07-21 10:35:51
I ett inlägg på X när någon frågar om Emilio Pettersen är våran förstecenter så svarar MrMadhawk:
”1C heter Josefson i den bästa av världar.”
Jag är tveksam om detta stämmer, Josefson går parallellt med laget, och SKULLE inte räknas in fören försäsongen var över om dom har ändrat sig angående detta är det väldigt dåligt tycker jag. Josefson VAR väldigt bra men han har inte spelat på 3 år och man har ingen aning om han håller eller vad som händer om han får en smäll.
Ingen anledning att tolka in för mycket vad tidningar och bloggar och alla andra självutnämnda experter skriver - precis som vanligt.
Wikegård är ju den som har koll och övriga spekulerar mest. Så nu kan vi välkomna Pettersen och se fram emot att isträningen och matcherna kommer igång.
Den här kommunikationen gillar jag personligen inte, var rak och ärlig vad som händer med Klasen. Linda inte in det i massa floskler. Det är försäsong och inte slutspel. Förstår att man inte vill berätta exakt vad det är, men tydligen är det något då?
Den här kommunikationen gillar jag personligen inte, var rak och ärlig vad som händer med Klasen. Linda inte in det i massa floskler. Det är försäsong och inte slutspel. Förstår att man inte vill berätta exakt vad det är, men tydligen är det något då?
Han säger ingenting och på samma gång så bekräftar det nästan att han är skadad när han säger att vi har en bred trupp.
Han säger ingenting och på samma gång så bekräftar det nästan att han är skadad när han säger att vi har en bred trupp.
Exakt, massa tomma floskler som bara ger mer spekulationer. Varför inte bara säga som det är då? Inte så att det kommer gå obemärkt förbi som det sägs i intervjun.