Silly Season 2025/26
-
Silly Season 2025/26
På marknaden nu, enligt HN. Spelade med Pulli förra säsongen.
Michael Joly
https://www.eliteprospects.com/player/1 ... chael-joly
Michael Joly
Silly Season 2025/26
Produktionen i Växjö eller AHL står ju inte ut direkt. Har inte sett honom spela alls dock. Värvar vi honom som en av två hoppas jag JT, Wiken och Due-Boje gjort jobbet och är helt övertygade om att han kommer flyga hos oss och göra 35+ pinnar. Vilket jag tror de har ska sägas. De har mitt förtroende totalt i nuläget, eftersom de inte har bommat på någon värvning hittils.Jim Morrison skrev: ↑2025-06-11 13:59:40 Finns nog mer att hämta i Felix Robert om det skulle stämma. Kan vara en intressant värvning.
Ska vi slänga stora stålar så är det väl centern som är allra viktigast. Har vi en ny topp, Krüger, JJ och Renen att tillgå som centrar kommer vi sitta fint till.
Silly Season 2025/26
Hyggligt jämnt poängsnitt över senaste 4-5 säsongernaOsten östlund skrev: ↑2025-06-11 15:46:55 På marknaden nu, enligt HN. Spelade med Pulli förra säsongen.
Michael Joly
Silly Season 2025/26
Klocka för att man förlängt med ass tränare, som redan hade kontrakt? Snark.
Avgå Jocke.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2025/26
Hoppas det var klart med Hellberg ang Kontrakt !!!
Efter prestationer i slutspelet har hans namn börjat dyka upp både här o där AHL / NHL
Säkert bara oro men endå !!!
Efter prestationer i slutspelet har hans namn börjat dyka upp både här o där AHL / NHL
Säkert bara oro men endå !!!
The DIF ONE
Silly Season 2025/26
35+ pinnar är mycket i SHL och i ett förmodat bottenlag. Endast 18 forwards kom upp i det. Men han som en av våra tre forwards kan väl vara rimligt framförallt om Växjö vill dumpa honom. Men tror det blir nåt direkt från Nordamerika.dr111DIF skrev: ↑2025-06-11 17:32:22Produktionen i Växjö eller AHL står ju inte ut direkt. Har inte sett honom spela alls dock. Värvar vi honom som en av två hoppas jag JT, Wiken och Due-Boje gjort jobbet och är helt övertygade om att han kommer flyga hos oss och göra 35+ pinnar. Vilket jag tror de har ska sägas. De har mitt förtroende totalt i nuläget, eftersom de inte har bommat på någon värvning hittils.Jim Morrison skrev: ↑2025-06-11 13:59:40 Finns nog mer att hämta i Felix Robert om det skulle stämma. Kan vara en intressant värvning.
Ska vi slänga stora stålar så är det väl centern som är allra viktigast. Har vi en ny topp, Krüger, JJ och Renen att tillgå som centrar kommer vi sitta fint till.
Silly Season 2025/26
Modo hade jämförelsevis en spelare med 35+ under sin första säsong i shl (Riley Woods 36), och ytterligare 3 över 30+ (Aagaard 33, Dickinson 32, Ranta 31)mb81 skrev: ↑2025-06-11 20:00:4235+ pinnar är mycket i SHL och i ett förmodat bottenlag. Endast 18 forwards kom upp i det. Men han som en av våra tre forwards kan väl vara rimligt framförallt om Växjö vill dumpa honom. Men tror det blir nåt direkt från Nordamerika.dr111DIF skrev: ↑2025-06-11 17:32:22Produktionen i Växjö eller AHL står ju inte ut direkt. Har inte sett honom spela alls dock. Värvar vi honom som en av två hoppas jag JT, Wiken och Due-Boje gjort jobbet och är helt övertygade om att han kommer flyga hos oss och göra 35+ pinnar. Vilket jag tror de har ska sägas. De har mitt förtroende totalt i nuläget, eftersom de inte har bommat på någon värvning hittils.Jim Morrison skrev: ↑2025-06-11 13:59:40 Finns nog mer att hämta i Felix Robert om det skulle stämma. Kan vara en intressant värvning.
Silly Season 2025/26
Haha, det var lite roligt faktiskt.
De köpte verkligen hypen kring Brattström och derbyspöket samtidigt som de underskattade kollektivet Djurgården grovt. Förvisso drabbades AIK av en del skador, men det hör till slutspelshockey och de saknade helt enkelt den bredd som krävs.
Det fanns inte på kartan att Kruger skulle torska en tredje final. Inte med det laget vi hade.
Silly Season 2025/26
Klocka. Äntligen Hellberg?
- Mattias_87
Silly Season 2025/26
Avskaffa tre mot tre.
Silly Season 2025/26
Är det förlängning av tränare blir det en överbelastningsattack på forumet 

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2025/26
Jimmy Vesey hade inte varit helt fel heller.
- Mattias_87