DJUU1891 skrev: ↑2025-06-10 12:00:56
Har det alltid varit klocka för tränare?
Inta vad jag minns. Men när förlängde vi med en HC senast?
Har ju sparkats ett gäng!
Garpen förlängde ju sommaren 2023 som hc (ingen klocka då väl)
Honken förlängde väl tidigt 2024 när Rögle rapporterades vara intresserade, hade ju Hc uppdraget då typ (?)
Men ingen klocka på någon av dem… (men förlängningar rent allmänt under säsong är de väl inte klocka på.)
Felix.32 skrev: ↑2025-06-11 11:40:54
En till förlängning, är det Micke?
Honken och Putte har väl kontrakt över kommande säsong?
Båda har kontrakt till 2026, så måste vara Micce då. Eller om Thoresen valt att stanna.
Skulle förklara varför vi bara är ute efter 2 forwards. Men snart 42-årige Thoresen i SHL 2025 är inget jag är sugen på överhuvudtaget.
Det skulle isåfall vara för en större ledarroll typ i en tredjeline. Men den kvoten är fylld.
Ytterligare ett år med Honken (2027). Kul å se!
Hur gör vi med Andersson? Väntar till efter säsongen, eller kör vi på kontinuitet där? Annars låser vi upp hela ledarstaben
Jim Morrison skrev: ↑2025-06-11 12:03:23
Hockeynews skjuter tyvärr ned Rem Pitlick-ryktet.
Tillbaka till ruta ett ryktesmässigt.
Undrar om det ligger något i Felix Robert-ryktet då?
Kanske hoppas man att få ut mer av en sån spelare än Växjö fick. Bra ålder, gjort en säsong i Sverige och förmodligen billigare om man tar över kontraktet.
Kanske hoppas man att få ut mer av en sån spelare än Växjö fick. Bra ålder, gjort en säsong i Sverige och förmodligen billigare om man tar över kontraktet.
Nu har ett dif-silly konto också lagt ut att vi är intresserade av honom! Någon som har koll? Här hoppas man ju att typ Jonas har bra statistik på honom eller liknande för känslan är att han har lite svaga siffror för att va vår förstacenter!
Nu har ett dif-silly konto också lagt ut att vi är intresserade av honom! Någon som har koll? Här hoppas man ju att typ Jonas har bra statistik på honom eller liknande för känslan är att han har lite svaga siffror för att va vår förstacenter!
Han spelade väl vinge förra året i plastsjö, kan väl ta han i en andra femma med kruger och klasen, ingen första lina spelare
Gillar ju inte att vi släpper pitlick och går till Robert, känns som några hack ner men Wiken och gänget vet nog mer än jag. Men som sagt skeptisk till det ryktet
Difsky skrev: ↑2025-06-11 13:53:34
Gillar ju inte att vi släpper pitlick och går till Robert, känns som några hack ner men Wiken och gänget vet nog mer än jag. Men som sagt skeptisk till det ryktet
Enligt MP på HN finns det 0% sanning i det ryktet.
Han sa att Solna skulle vinna enkelt emot oss i finalen, tycker han sitter och gissar 9/10 gånger när det kommer silly
Han sa att Solna skulle vinna enkelt emot oss i finalen, tycker han sitter och gissar 9/10 gånger när det kommer silly
Dom var tidiga med Hellberg/Lindström.
Diffen silly på X. Har väll påstått att både Holm och Remi P är på g in?