Kommer flippa om vi inte tar detta när så många kuggar av deras saknas och den har en jävla back som center!
Final 5 24/25 Djurgårdens IF - AIK 25/4
"I AIK ställs Stålberg i kassen och Brattström på bänken. Dessutom saknas Scott Pooley efter smällen senast. Saknas gör också Muzito-Bagenda, Björk och Åkerström sedan tidigare. De stora skadeproblemen gör att backen Sjöqvist tvingas gå center. Ett krisdrag från AIK. "
Kommer flippa om vi inte tar detta när så många kuggar av deras saknas och den har en jävla back som center!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Spelar vi efter gameplan så tar vi detta.captcash skrev: ↑2025-04-25 16:43:31 "I AIK ställs Stålberg i kassen och Brattström på bänken. Dessutom saknas Scott Pooley efter smällen senast. Saknas gör också Muzito-Bagenda, Björk och Åkerström sedan tidigare. De stora skadeproblemen gör att backen Sjöqvist tvingas gå center. Ett krisdrag från AIK. "
Kommer flippa om vi inte tar detta när så många kuggar av deras saknas och den har en jävla back som center!![]()
-
DavidSvenne
Till alla er som har biljett… låt Hovet koka som aldrig förr. Kommentatorerna ska behöva skrika pågrund av ljudvolymen!
Snälla avgör ikväll.......Jag är på plats och vill uppleva en eufori utan dess like. Snälla!!
-
DjurgårdareiNorrland
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... -av-fansen
”Arrangören bygger upp kravallstaket och avspärrningar.”
Lite överdrivet tycker till och med jag, men okej.
Lite överdrivet tycker till och med jag, men okej.
Helvete, nu börjar det kännas, har varit kolugn hela dagen, men nu jävlar är man inte lika kaxig längre
Släpper säkert ut hundarna på isen ifall det kommer in någon!DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-04-25 17:01:49 https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... -av-fansen
Lite överdrivet tycker till och med jag, men okej.![]()
It's easier to be an asshole to words than to people
Snart smäller det, skål för Djurgårn go vänner!
-
Hillberry blue
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Pulsen börjar märkas nu…vinn !
Forza DIF
Forza DIF
Puls. Vinn!
Vänta ni bara, lagom in i andra perioden springer #10 in på isen.
It's easier to be an asshole to words than to people