Speakern
- john vs världen
mm. förjävligt med de låtarna och NHL melodierna dem körde emellan tekningar nu i Nordic Trophy. Klart bonnigt, det var bra som det var förra säsongen.Äppelmos skrev:Jo sjukt tråkigt att han slutar, han och DIF hör lixom ihop...
Sen en till sak jag märkte under NT va att dom spelade "breaking the law" när nått lag fick utvisning, snälla säg att de va på skoj eller nån som kom ät knappen?
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Men kommer de vara när elitserien drar igång, eller e det bara nu?melker skrev:mm. förjävligt med de låtarna och NHL melodierna dem körde emellan tekningar nu i Nordic Trophy. Klart bonnigt, det var bra som det var förra säsongen.Äppelmos skrev:Jo sjukt tråkigt att han slutar, han och DIF hör lixom ihop...
Sen en till sak jag märkte under NT va att dom spelade "breaking the law" när nått lag fick utvisning, snälla säg att de va på skoj eller nån som kom ät knappen?
-
Dom sökte ju massa nya arbetare förut som försäljare e.t.c om jag inte kommer ihåg fel så sökte dom även en ny "DJ". Kanske har fel men har för mig så i alla fall!melker skrev:mm. förjävligt med de låtarna och NHL melodierna dem körde emellan tekningar nu i Nordic Trophy. Klart bonnigt, det var bra som det var förra säsongen.Äppelmos skrev:Jo sjukt tråkigt att han slutar, han och DIF hör lixom ihop...
Jag minns hur AIKs publiksiffror försvagades kraftigt när de skaffade en kvinnlig speaker.. '
got damn, jag lovar er, DIFs riktiga speaker sålde biljetter! han var en attraktion, det känndes coolt när han pratade!
man går inte på ishockey för att lyssna på fruntimmer! det kan man göra de andra 6 dagarna i veckan
got damn, jag lovar er, DIFs riktiga speaker sålde biljetter! han var en attraktion, det känndes coolt när han pratade!
man går inte på ishockey för att lyssna på fruntimmer! det kan man göra de andra 6 dagarna i veckan
-
Klockrent sagtseal skrev:Jag minns hur AIKs publiksiffror försvagades kraftigt när de skaffade en kvinnlig speaker.. '

"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Här avslöjar du dig lite för mycket, så du menar alltså att när DIF har två hemma matcher under en vecka så tar du dig endast till hallen 1 utav gångerna! Jag hoppas du förstår allvaret i detta! Du lyssnar lite för mycket på fruntimret!seal skrev:Jag minns hur AIKs publiksiffror försvagades kraftigt när de skaffade en kvinnlig speaker.. '

- Christopher J
Re: Speakern
Hur var den nya speakern? kunde tyvärr inte vara på hovet i torsdags,
Inget negativt i alla fall, enligt mig.Dock var kommentatorn nere vid intervjudelen lite inkompetent tycker jag.Christopher J skrev:Hur var den nya speakern? kunde tyvärr inte vara på hovet i torsdags,
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Denne "kommentator", Antonsson, är det inget fel på. Han stod för intervjuerna några säsonger tillbaka sen innan Mats Jonsson tog över. Han vet vad det handlar om.dif rules skrev:Inget negativt i alla fall, enligt mig.Dock var kommentatorn nere vid intervjudelen lite inkompetent tycker jag.Christopher J skrev:Hur var den nya speakern? kunde tyvärr inte vara på hovet i torsdags,
Även om vi inte ska döma speakern efter bara en match kan jag ju säga så mycket att rösten inte är till hennes fördel om stämningen ska vara såhär bra framöver också. En ljus kvinnoröst går inte riktigt igenom om jag säger så. Jag hörde åtminstånde inte så mycket av vad hon sa. Men en sak hörde jag i a f, och det var att hon sa "Lule" (på deras dialekt liksom) istället för Luleå, det låter verkligen inte bra. Det är som att hon ska säga "Färjesta" på torsdag..Nej Magnus borde sitta med i en övergångsperiod så att hon slussas in på rätt sätt. Men hon har väl tid att bättra på sig...
Blue Brigade Sthlm