Speakern

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
sportfåne
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av sportfåne »

varför ? :P
DIF <3
Användarvisningsbild
john vs världen

Inlägg av john vs världen »

det är så tråkigt att höra att magnus inte är kvar som speaker! jag missade inte en hemma match förra året och har sett alla i år, så kan jag bara konstatera att det är klass skillnad. Trist.
Användarvisningsbild
melker

Inlägg av melker »

Äppelmos skrev:Jo sjukt tråkigt att han slutar, han och DIF hör lixom ihop...

Sen en till sak jag märkte under NT va att dom spelade "breaking the law" när nått lag fick utvisning, snälla säg att de va på skoj eller nån som kom ät knappen? :shock:
mm. förjävligt med de låtarna och NHL melodierna dem körde emellan tekningar nu i Nordic Trophy. Klart bonnigt, det var bra som det var förra säsongen.
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Äppelmos
Säsongskort: Ja

Inlägg av Äppelmos »

melker skrev:

Sen en till sak jag märkte under NT va att dom spelade "breaking the law" när nått lag fick utvisning, snälla säg att de va på skoj eller nån som kom ät knappen? :shock:
mm. förjävligt med de låtarna och NHL melodierna dem körde emellan tekningar nu i Nordic Trophy. Klart bonnigt, det var bra som det var förra säsongen.
Men kommer de vara när elitserien drar igång, eller e det bara nu?
Användarvisningsbild
melker

Inlägg av melker »

Äppelmos skrev:Men kommer de vara när elitserien drar igång, eller e det bara nu?
Ingen aning
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

Men herregud, det är Nordic Trophy och 600 pers på läktaren. Dra inga växlar utav det.
kapten_zoom

Inlägg av kapten_zoom »

melker skrev:

Dom sökte ju massa nya arbetare förut som försäljare e.t.c om jag inte kommer ihåg fel så sökte dom även en ny "DJ". Kanske har fel men har för mig så i alla fall!
seal
Kontakt:

Inlägg av seal »

Jag minns hur AIKs publiksiffror försvagades kraftigt när de skaffade en kvinnlig speaker.. '

got damn, jag lovar er, DIFs riktiga speaker sålde biljetter! han var en attraktion, det känndes coolt när han pratade!

man går inte på ishockey för att lyssna på fruntimmer! det kan man göra de andra 6 dagarna i veckan
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

seal skrev:man går inte på ishockey för att lyssna på fruntimmer! det kan man göra de andra 6 dagarna i veckan
:D
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Håller med er, jävligt tråkigt att Magnus drar. Men vi får helt enkelt ta det som det är.

Kom igen nu, stöd Djurgårn!
Användarvisningsbild
melker

Inlägg av melker »

seal skrev:Jag minns hur AIKs publiksiffror försvagades kraftigt när de skaffade en kvinnlig speaker.. '

got damn, jag lovar er, DIFs riktiga speaker sålde biljetter! han var en attraktion, det känndes coolt när han pratade!

man går inte på ishockey för att lyssna på fruntimmer! det kan man göra de andra 6 dagarna i veckan
Klockrent sagt :D
Bobson

Inlägg av Bobson »

seal skrev:Jag minns hur AIKs publiksiffror försvagades kraftigt när de skaffade en kvinnlig speaker.. '

Här avslöjar du dig lite för mycket, så du menar alltså att när DIF har två hemma matcher under en vecka så tar du dig endast till hallen 1 utav gångerna! Jag hoppas du förstår allvaret i detta! Du lyssnar lite för mycket på fruntimret! ;)
Användarvisningsbild
Christopher J

Re: Speakern

Inlägg av Christopher J »

Hur var den nya speakern? kunde tyvärr inte vara på hovet i torsdags,
Användarvisningsbild
dif rules

Inlägg av dif rules »

Christopher J skrev:Hur var den nya speakern? kunde tyvärr inte vara på hovet i torsdags,
Inget negativt i alla fall, enligt mig.Dock var kommentatorn nere vid intervjudelen lite inkompetent tycker jag.
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT

/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
spiik
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av spiik »

dif rules skrev:
Christopher J skrev:Hur var den nya speakern? kunde tyvärr inte vara på hovet i torsdags,
Inget negativt i alla fall, enligt mig.Dock var kommentatorn nere vid intervjudelen lite inkompetent tycker jag.
Denne "kommentator", Antonsson, är det inget fel på. Han stod för intervjuerna några säsonger tillbaka sen innan Mats Jonsson tog över. Han vet vad det handlar om.

Även om vi inte ska döma speakern efter bara en match kan jag ju säga så mycket att rösten inte är till hennes fördel om stämningen ska vara såhär bra framöver också. En ljus kvinnoröst går inte riktigt igenom om jag säger så. Jag hörde åtminstånde inte så mycket av vad hon sa. Men en sak hörde jag i a f, och det var att hon sa "Lule" (på deras dialekt liksom) istället för Luleå, det låter verkligen inte bra. Det är som att hon ska säga "Färjesta" på torsdag..Nej Magnus borde sitta med i en övergångsperiod så att hon slussas in på rätt sätt. Men hon har väl tid att bättra på sig...
Blue Brigade Sthlm
Skriv svar