Svartvadet är väl precis som Daggen var i sin expertis ”jag tror det för att…” sen blir det helt åt andra hållet och han vänder kappan efter vinden direkt.
Säsongen 2024/25
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 2024/25
Båda känns anti- DIF in i märgen. Verkar må illa när det går bra för oss.
Ungefär som med fjanten Sanny Lindström..
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Säsongen 2024/25
Det mest positiva är att Wennerholm tror att Solna vinner.
Säsongen 2024/25
Nu är det rökt för ”Gnaget” Wennerholm spådde just att
a i k tar hem den allsvenska finalen o att Brynäs vinner SM-Guld. Just Wennerholms profetissor är i princip att uttala en förbannelse mot de nämnda lagen o slår alltid fel. Så stackars gnaget

a i k tar hem den allsvenska finalen o att Brynäs vinner SM-Guld. Just Wennerholms profetissor är i princip att uttala en förbannelse mot de nämnda lagen o slår alltid fel. Så stackars gnaget
Säsongen 2024/25
Vem har sårat Bert? Hävdar att Aik har bättre klack än ossHeraklion skrev: ↑2025-04-14 15:11:34 Kul sammanställning av åsikter från mestadels partiska kändisar. En majoritet av de opartiska tippar oss som segrare.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... -stockholm
AB gjorde liknande frågerunda inför Modo-HV. De flesta som tippade MoDo sa, precis som för Ajk, att deras målvakt skulle fälla avgörandet. Så blev det inte.
En sak är säker och det är att Ajk inte är några renodlade underdogs längre. Förväntningarna på laget har höjts och förväntningarna på Brattström är närmast skyhöga, precis som de var på Lehtinen i Modo.

-
Säsongen 2024/25
Tycker bara det är skönt att höra. Experterna tippar råtta, samt vi blir svepta!
Säsongen 2024/25
Jag tror vi tar denna serien komfortabelt. Vi är för tunga när vi tuggar igång. AIK vann flertalet grundseriematcher där vi egentligen var det bättre laget. Finns det lite rättvisa kommer den inbördes statistiken över säsongen jämna till sig nu.
Tycker inte heller AIK har den spets som krävs. Hade betydligt mer respekt för Mayer och co. i SSK.
Var inte heller speciellt imponerande av dem mot BIK, var inte samma energi längre.
Tycker inte heller AIK har den spets som krävs. Hade betydligt mer respekt för Mayer och co. i SSK.
Var inte heller speciellt imponerande av dem mot BIK, var inte samma energi längre.
Säsongen 2024/25
Gidlöf-gate
Slänger man in honom direkt (eller först senare)? Nu får ju Hugo några vilodagar men var klart godkänd sist. På något sätt måste det vara tuffare för Gidlöf att slängas in i en bortamatch, dvs match 3 eller 4. Svårt läge - men kanske inte spelar alls utan blir given 2:a i båset?
Slänger man in honom direkt (eller först senare)? Nu får ju Hugo några vilodagar men var klart godkänd sist. På något sätt måste det vara tuffare för Gidlöf att slängas in i en bortamatch, dvs match 3 eller 4. Svårt läge - men kanske inte spelar alls utan blir given 2:a i båset?
Sväva i det blå
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2024/25
Självklart står Hävelid match #1 och förmodligen match #2 också så länge han inte går bort sig. Kan tänka mig att Gidlöf står i tredje oavsett kanske.thelinho skrev: ↑2025-04-14 19:18:01 Gidlöf-gate
Avskaffa tre mot tre.
Säsongen 2024/25
Nästan lika otippat som att Lärking är ajk'are eller att Wessner håller på bik...
Djugårdshatet stärker och svetsar oss samman bara.
It's the hope that kills you.
Säsongen 2024/25
Tänker också i de banorna. Möjligen att Hävelid får fortsätta om han spikar igen totalt.Mattias_87 skrev: ↑2025-04-14 19:21:37Självklart står Hävelid match #1 och förmodligen match #2 också så länge han inte går bort sig. Kan tänka mig att Gidlöf står i tredje oavsett kanske.thelinho skrev: ↑2025-04-14 19:18:01 Gidlöf-gate
Säsongen 2024/25
Ros tippar också isråtta.
Jag vet ju vad jag hade känt om både Ros och Wennerholm tippat DIF.
Det här kommer hända mina herrar!!
Jag vet ju vad jag hade känt om både Ros och Wennerholm tippat DIF.
Det här kommer hända mina herrar!!
Säsongen 2024/25
Vilka tror ni vinner tifo-duellerna?

-
Säsongen 2024/25
Finns väll en grundplan? Men hur ofta blir det som man tänkt sig. Men hoppas det är slut med tramset nu, Gidlöf öppna båsdörren på onsdag. Andren är redo på läktaren.Henkos skrev: ↑2025-04-14 19:23:51Tänker också i de banorna. Möjligen att Hävelid får fortsätta om han spikar igen totalt.Mattias_87 skrev: ↑2025-04-14 19:21:37Självklart står Hävelid match #1 och förmodligen match #2 också så länge han inte går bort sig. Kan tänka mig att Gidlöf står i tredje oavsett kanske.thelinho skrev: ↑2025-04-14 19:18:01 Gidlöf-gate
Säsongen 2024/25
Värst är den för norrlänningen Lars i studion som mår riktigt dåligt att det inte va nåt norrländskt lag i semin, sen hör man att han tycker det är bra när det går emot ossBOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-04-14 17:36:58Båda känns anti- DIF in i märgen. Verkar må illa när det går bra för oss.
Ungefär som med fjanten Sanny Lindström..