Idéer för upprustningen av Hovet

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
sportfåne
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av sportfåne »

de är ju inte spelarnas fel det får fan gubbarna som har sett till att vi ligger back får betala det :P
DIF <3
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

sportfåne skrev:de är ju inte spelarnas fel det får fan gubbarna som har sett till att vi ligger back får betala det :P
Ibland är det till och med på ett forum en fördel att vara tyst om man inte har något konstruktivt att komma med. Annars kan inläggen klassas som spam eller skämt.
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

odburt skrev:Jag säger såhär: Njut av den sista säsongen i elitserien. Det spelar ingen roll hur arenan ser ut för detta är antagligen det sista vi ser före vi möter Nybro Vikings nästa år.
Mycket möjligt att så blir fallet, även om vi bevisat tidigare att vi är näst intill odödliga. Höjningen av biljettpriserna är en stor chansning. Går chansningen hem kan vi gå mot en ljusare framtid. Misslyckas den kan vi nog börja titta på en lämplig plats att begrava vår kära förening...
Sjunger avgå Johnny...
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

DIF Hockey FÅR bara inte konka, ett liv utan DIF Hockey är inget liv för mig. Kärleken är alldeles för stor, om det enda sättet för DIF att rädda sig själva ur konkurs är att få in 8 miljoner på en dag. Hade jag gått till närmsta bank och rånat den, värt ett försök iallafall... :roll: Men jag har en magkänsla att jag slipper det där, hoppet lämnar alltid mig sist.
sportfåne

Inlägg av sportfåne »

jag hade hjälpt dig :wink: inget liv utan DIF
DIF <3
Användarvisningsbild
dif rules
Säsongskort: Ja

Inlägg av dif rules »

Vadå, så DIF hockey är supernära konkurs? Är det helt kört? Måste vi sälja bra spelare? klarar vi elitseriekontrakt?
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT

/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

dif rules skrev:Vadå, så DIF hockey är supernära konkurs? Är det helt kört? Måste vi sälja bra spelare? klarar vi elitseriekontrakt?
Lugn nu. För närvarande är inte DIF nära någon konkurs och några spelare kommer inte att säljas. Läget kan dock bli kritiskt om vi inte går plus denna säsong...
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

Emil svelander skrev:
dif rules skrev:Vadå, så DIF hockey är supernära konkurs? Är det helt kört? Måste vi sälja bra spelare? klarar vi elitseriekontrakt?
Lugn nu. För närvarande är inte DIF nära någon konkurs och några spelare kommer inte att säljas. Läget kan dock bli kritiskt om vi inte går plus denna säsong...
Off topic men tusan, den var klockren med Rådbjer Emil! ;)
Användarvisningsbild
Stiff

Inlägg av Stiff »

Stiff skrev:
vazze skrev:
carl-bysen skrev:
KRNI skrev:Får vi en ny jumbotron nu tro?? :wink: :?
Man får väl hoppas :)
Den håller dem på att mecka in nu.
Så det blir klart när nedsläpp skall ske.
Källa?
Sitter och kikar på DIF-jokerit, men den gamla Estrella/Marabou klockan sitter fortfarande uppe. Nån som vet om den kommer tas ner till förmån för en jumbotron innan premiären? Var ju sagt så enligt årsmötet att en sådan skulle uppföras..
Användarvisningsbild
Busmicke

Inlägg av Busmicke »

Nej, jag var på plats i fredags och såg inga förändringar över huvud taget, samma som förra året, och nu var inte ens storbildsskärmen synlig, hela vip-läktaren var avstängd.
Såg inga tendenser alls på någon satsning. Skulle det inte byggas en ny entre eller är det jag som missuppfattat något?
Det är iofs nästan en månad kvar till nedsläpp, och med tanke på hur snabba de var att ställa allt till rätta i Peking så kanske man inte ska vara orolig? Någpn som har några konkreta förbättringar som ska göras till premiären?
Användarvisningsbild
Kid Notorious

Inlägg av Kid Notorious »

AEG tar väl inte över Globenarenorna förrens i oktober? Tills dess finns det nog inte så mycket att göra...
Användarvisningsbild
Don_T

Inlägg av Don_T »

Busmicke skrev: Skulle det inte byggas en ny entre eller är det jag som missuppfattat något?
Det kommer inte att påbörjas något bygge av en entré när det är mindre än en månad kvar till Elitseriestarten.
DIF! ALLTID - OAVSETT!
sthlm stolthet

Inlägg av sthlm stolthet »

Man får veta mer på matchen mot Malmö. Hur Hovet kommer att bli framöver. Du måste ha säsongskort.
http://www.difhockey.se/upptakt
Användarvisningsbild
136_Djurgårdare
Kontakt:

Inlägg av 136_Djurgårdare »

sthlm stolthet skrev:Man får veta mer på matchen mot Malmö. Hur Hovet kommer att bli framöver. Du måste ha säsongskort.
http://www.difhockey.se/upptakt
Gäller klackens säsongsplåt som inbjudan?
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
sthlm stolthet

Inlägg av sthlm stolthet »

Säsongskort som säsongskort. Klart det måste vara för klacken med.
Skriv svar