Idéer för upprustningen av Hovet
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Mycket möjligt att så blir fallet, även om vi bevisat tidigare att vi är näst intill odödliga. Höjningen av biljettpriserna är en stor chansning. Går chansningen hem kan vi gå mot en ljusare framtid. Misslyckas den kan vi nog börja titta på en lämplig plats att begrava vår kära förening...odburt skrev:Jag säger såhär: Njut av den sista säsongen i elitserien. Det spelar ingen roll hur arenan ser ut för detta är antagligen det sista vi ser före vi möter Nybro Vikings nästa år.
Sjunger avgå Johnny...
-
DIF Hockey FÅR bara inte konka, ett liv utan DIF Hockey är inget liv för mig. Kärleken är alldeles för stor, om det enda sättet för DIF att rädda sig själva ur konkurs är att få in 8 miljoner på en dag. Hade jag gått till närmsta bank och rånat den, värt ett försök iallafall...
Men jag har en magkänsla att jag slipper det där, hoppet lämnar alltid mig sist.

- Emil Svelander
Lugn nu. För närvarande är inte DIF nära någon konkurs och några spelare kommer inte att säljas. Läget kan dock bli kritiskt om vi inte går plus denna säsong...dif rules skrev:Vadå, så DIF hockey är supernära konkurs? Är det helt kört? Måste vi sälja bra spelare? klarar vi elitseriekontrakt?
Sjunger avgå Johnny...
Off topic men tusan, den var klockren med Rådbjer Emil!Emil svelander skrev:Lugn nu. För närvarande är inte DIF nära någon konkurs och några spelare kommer inte att säljas. Läget kan dock bli kritiskt om vi inte går plus denna säsong...dif rules skrev:Vadå, så DIF hockey är supernära konkurs? Är det helt kört? Måste vi sälja bra spelare? klarar vi elitseriekontrakt?

Sitter och kikar på DIF-jokerit, men den gamla Estrella/Marabou klockan sitter fortfarande uppe. Nån som vet om den kommer tas ner till förmån för en jumbotron innan premiären? Var ju sagt så enligt årsmötet att en sådan skulle uppföras..Stiff skrev:Källa?vazze skrev:Den håller dem på att mecka in nu.carl-bysen skrev:Man får väl hoppasKRNI skrev:Får vi en ny jumbotron nu tro??![]()
Så det blir klart när nedsläpp skall ske.
Nej, jag var på plats i fredags och såg inga förändringar över huvud taget, samma som förra året, och nu var inte ens storbildsskärmen synlig, hela vip-läktaren var avstängd.
Såg inga tendenser alls på någon satsning. Skulle det inte byggas en ny entre eller är det jag som missuppfattat något?
Det är iofs nästan en månad kvar till nedsläpp, och med tanke på hur snabba de var att ställa allt till rätta i Peking så kanske man inte ska vara orolig? Någpn som har några konkreta förbättringar som ska göras till premiären?
Såg inga tendenser alls på någon satsning. Skulle det inte byggas en ny entre eller är det jag som missuppfattat något?
Det är iofs nästan en månad kvar till nedsläpp, och med tanke på hur snabba de var att ställa allt till rätta i Peking så kanske man inte ska vara orolig? Någpn som har några konkreta förbättringar som ska göras till premiären?
- Kid Notorious
- Säsongskort: Ja
-
Man får veta mer på matchen mot Malmö. Hur Hovet kommer att bli framöver. Du måste ha säsongskort.
http://www.difhockey.se/upptakt
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Gäller klackens säsongsplåt som inbjudan?sthlm stolthet skrev:Man får veta mer på matchen mot Malmö. Hur Hovet kommer att bli framöver. Du måste ha säsongskort.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
-