Tryck på smileysarna till vänsterStruten skrev:Hur får man fram en smilies i meddelandet när man vill ha en sån? Har försökt få fram den men det kommer bara fram det här tecknet.
Frågetråden
- carl-bysen
[quote="blocco"][quote="Struten"]Hur får man fram en smilies i meddelandet när man vill ha en sån? Har försökt få fram den men det kommer bara fram det här tecknet
.[/quote]
Tryck på "Profil" längre upp på sidan och kontrollera så att du har smilies aktiverat.[/quote]
Ändrade det men jag får ändå inte fram en enda.[quote][/quote]
Tryck på "Profil" längre upp på sidan och kontrollera så att du har smilies aktiverat.[/quote]
Ändrade det men jag får ändå inte fram en enda.[quote][/quote]
Gissning... Kärpet gick ut med svarta tröjor och att man spelar med "mörka tröjfärger" på bortaplan i Finland... Men det är bara en ren gissning. Klart är i alla fall att Kärpet hade svarta tröjor och att då spela med blått hade varit korkat.m0ng00se skrev:öi!...nån som vet varför vi lira med vita tröjor när vi var hemmalag mot Kärpet 21/8?
Nej, namnet "Kojak" har jag inte tagit från en TV-serie även om det råkar finnas en sådan serie. Namnet "Kojak" har en helt annan betydelse för mig!
låter som en bra gissning....men det brukar väl vara bortalaget som får anpassa sina tröjfärger efter hemmalagets...ajja var bara en fundering..Kojak skrev:Gissning... Kärpet gick ut med svarta tröjor och att man spelar med "mörka tröjfärger" på bortaplan i Finland... Men det är bara en ren gissning. Klart är i alla fall att Kärpet hade svarta tröjor och att då spela med blått hade varit korkat.m0ng00se skrev:öi!...nån som vet varför vi lira med vita tröjor när vi var hemmalag mot Kärpet 21/8?
Lite svårt att åka över till Finland och hämta sitt andra matchställ...Buford skrev:Så här står det i regelboken:
§ 1:11 MATCHDRÄKTER
Om två lag har alltför lika dräkter ska bortalaget spela i annan särskiljande tävlingsdräkt. Det åligger bortalaget att i
förväg ta reda på motståndarlagets dräkt.
Men vet inte om Nordic Trophy har andra regler.
Vi spelade i vitt, dom i svart. Det räcker så.
Nej, namnet "Kojak" har jag inte tagit från en TV-serie även om det råkar finnas en sådan serie. Namnet "Kojak" har en helt annan betydelse för mig!
Läs inte inläggen om du inte är intresserad.Kojak skrev:Lite svårt att åka över till Finland och hämta sitt andra matchställ...Buford skrev:Så här står det i regelboken:
Om två lag har alltför lika dräkter ska bortalaget spela i annan särskiljande tävlingsdräkt. Det åligger bortalaget att i
Ursäkta? Om jag inte varit intresserad hade jag inte svarat på frågan från början. Var någonstans finner du ointresse från min sida? Tycker det var ganska utagerat dock... De hade svarta tröjor, skulle vi ha burit blått då tycker du?Buford skrev:Läs inte inläggen om du inte är intresserad.Kojak skrev:Lite svårt att åka över till Finland och hämta sitt andra matchställ...Buford skrev:Så här står det i regelboken:
nä självklart borde vi inte burit blått...men det borde ha varit dom som bortalag som ändrade sina färger efter våra hemmatröjjor.....kanske finns nån rolig historia om varför det var som det var....Kärpets spelarbuss kanske blev kapade på vägen av galna huliganer som snodde alla deras ljusa tröjor!?;-)...
-
Bäst-i-stan
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja