[quote="blocco"][quote="Struten"]Hur får man fram en smilies i meddelandet när man vill ha en sån? Har försökt få fram den men det kommer bara fram det här tecknet .[/quote]
Tryck på "Profil" längre upp på sidan och kontrollera så att du har smilies aktiverat.[/quote]
Ändrade det men jag får ändå inte fram en enda.[quote][/quote]
Kolla så att rutorna "Inaktivera BBCode i det här inlägget" och "Inaktivera Smilies i det här inlägget" inte är ikryssade när du skriver ett inlägg. Står precis under det du skriver.
blocco skrev:Kolla så att rutorna "Inaktivera BBCode i det här inlägget" och "Inaktivera Smilies i det här inlägget" inte är ikryssade när du skriver ett inlägg. Står precis under det du skriver.
Annars vet jag inte.
Funkar inte, men man kan ju skriva inlägg utan smilies.
m0ng00se skrev:öi!...nån som vet varför vi lira med vita tröjor när vi var hemmalag mot Kärpet 21/8?
Gissning... Kärpet gick ut med svarta tröjor och att man spelar med "mörka tröjfärger" på bortaplan i Finland... Men det är bara en ren gissning. Klart är i alla fall att Kärpet hade svarta tröjor och att då spela med blått hade varit korkat.
Nej, namnet "Kojak" har jag inte tagit från en TV-serie även om det råkar finnas en sådan serie. Namnet "Kojak" har en helt annan betydelse för mig!
m0ng00se skrev:öi!...nån som vet varför vi lira med vita tröjor när vi var hemmalag mot Kärpet 21/8?
Gissning... Kärpet gick ut med svarta tröjor och att man spelar med "mörka tröjfärger" på bortaplan i Finland... Men det är bara en ren gissning. Klart är i alla fall att Kärpet hade svarta tröjor och att då spela med blått hade varit korkat.
låter som en bra gissning....men det brukar väl vara bortalaget som får anpassa sina tröjfärger efter hemmalagets...ajja var bara en fundering..
§ 1:11 MATCHDRÄKTER
Om två lag har alltför lika dräkter ska bortalaget spela i annan särskiljande tävlingsdräkt. Det åligger bortalaget att i
förväg ta reda på motståndarlagets dräkt.
Om två lag har alltför lika dräkter ska bortalaget spela i annan särskiljande tävlingsdräkt. Det åligger bortalaget att i
Men vet inte om Nordic Trophy har andra regler.
Lite svårt att åka över till Finland och hämta sitt andra matchställ...
Vi spelade i vitt, dom i svart. Det räcker så.
Nej, namnet "Kojak" har jag inte tagit från en TV-serie även om det råkar finnas en sådan serie. Namnet "Kojak" har en helt annan betydelse för mig!
Vi spelade i vitt, dom i svart. Det räcker så.
Läs inte inläggen om du inte är intresserad.
Ursäkta? Om jag inte varit intresserad hade jag inte svarat på frågan från början. Var någonstans finner du ointresse från min sida? Tycker det var ganska utagerat dock... De hade svarta tröjor, skulle vi ha burit blått då tycker du?
nä självklart borde vi inte burit blått...men det borde ha varit dom som bortalag som ändrade sina färger efter våra hemmatröjjor.....kanske finns nån rolig historia om varför det var som det var....Kärpets spelarbuss kanske blev kapade på vägen av galna huliganer som snodde alla deras ljusa tröjor!?;-)...
Kojak, det var bara på ditt sätt att svara som gjorde att jag reagerade. Skit i det nu.
Jag trodde att det var en regel som sa att hemmalaget skall ha mörka dräkter, men så är det tydligen inte. Leksand har ju alltid haft vita hemmadräkter.