Nähepp boys, serien dog i förra matchen, inte idag... det som händer nu är bara fortsättning av vad som hände senast.
Semifinal 5 24/25 Djurgårdens IF - Södertälje 8/4
Undra vad Kimby ska ta med sig från denna match, kanske vår "kämpar-anda" i tredje?
Nähepp boys, serien dog i förra matchen, inte idag... det som händer nu är bara fortsättning av vad som hände senast.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
DjurgårdareiNorrland
Jag rostar på Utta i malet.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Stenhårt in på kassen mot Tuohimaa nu sista 10.
Smäll på i övrigt precis som vi gjort nu. SSK ska komma ut livrädda nästa match.
Smäll på i övrigt precis som vi gjort nu. SSK ska komma ut livrädda nästa match.
Exakt vad fick Costmar game för, klockren tackling wtf
Gidlöf kommer troligen inte till spel. Wiken och Kimby är för stolt för det. Blir en sargad Hävelid som får stå.
För att ta ett kort från en viss före-detta solna-tränare: Gå in och spela fult sista 10.
Åfan, tycker inte dom är sämre än nån annanKnickedick skrev: ↑2025-04-08 20:03:44 Vill inte Se Dicken och Filip Eriksson nästa match. Dom är ju sorgliga för fan
Slutspelspodden poddar igen efter nästa vinst lagom till september
Sväva i det blå
-
Knickedick
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Man får ju det man ger!BigJ skrev: ↑2025-04-08 20:03:38Nä, trodde det skulle komme tillbaka med Wikegård faktist, men nej...Praetori skrev: ↑2025-04-08 20:01:54 Jag har piskat hästen länge. Den kanske är död men fan. Det ska inte vara "kul" att möta Djurgårn.
Allt för ofta hör man motståndare i intervjuer prata om hur härligt det är att spela på Hovet inför en galen publik.
Men någonstans borde vi haft som en del av vår gameplan att göra det grisjobbigt och smärtsamt att möta oss.
Det sker sällan eller aldrig på den här sidan 2000-talet.
Vi bänkar Brodin i slutet på säsongen. Vi petar Grewe i början av det här slutspelet våra största värvningar är Thore och Dick! Det skriker fysik och grit lång väg va?
-
Osten östlund
Om du kollar min profetia, på sidan 2 eller 3? Så kommer den på tisdag!
skärp dig. Solklar crosschecking mot huvudet. Han får vara glad om han slipper avstängning.
Jag skäms aldrig för att hålla på DIF. Djurgårdare tills jag dör!
Wiken till båset sista matcherna, Kimby har misslyckats att väcka laget i snart 6 perioder
Sväva i det blå