Semifinal 5 24/25 Djurgårdens IF - Södertälje 8/4
Kör över eriksson , polin och thouma så vi slipper dem nästa match.
Hade ju haft en bättre målvakt i slutspelet om inte vi skulle "satsat" på våra egna...Christijjan skrev: ↑2025-04-08 19:08:34 Värva en målvakt till nästa säsong och någon jävel som kan göra mål
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Nä tyvärr gör äcklen det
De satte tonen direkt med Hank som kommer ut med pucken mot 3! av våra spelare i första bytet...Doj skrev: ↑2025-04-08 19:07:06Håller med om att idag är SSK betydligt bättre än oss.klintan85 skrev: ↑2025-04-08 18:56:11Nej, första perioden var 2-0 i underkant till ssk och förra matchen var ssk bättre under 60 minuter.Doj skrev: ↑2025-04-08 18:54:20 Vilket jävla trams att hänga ut Hävelid. Vi kan vända det här fortfarande. Men vi måste göra mål på våra chanser. Borde ha minst två mål med oss från förra perioden och vunnit förra matchen om vi hade varit effektivare i målskyttet. Tycker också att vi har varit bättre laget i stort sätt alla perioder mot kringlorna. Tyvärr känns det som effektiviteten har varit låg hela säsongen.
Oj, en glimt av energi.
Vad i hela friden ska man spela för skott från blå hela tiden. Innebär ju att vi måste skjuta förbi 6-8 spelare varje gång.
Gör något ! Tackla sönder! Kör över Tuohimaa väck laget förbannat!
Djurgår'n tills jag dör,
jag é Djurgår'n tills jag dör.
Jag vet, jag är säker,
jag é Djurgår'n tills jag dör
jag é Djurgår'n tills jag dör.
Jag vet, jag är säker,
jag é Djurgår'n tills jag dör
Hank måste ju njuta, ratad av Wiken och tar Ssk till en final istället
Håglöst. Viljelöst. Livrädda små barn på isen.
Nej. Grattis SSK. Vi vinner inte 2 matcher till mot de här vuxna spelarna.
Nej. Grattis SSK. Vi vinner inte 2 matcher till mot de här vuxna spelarna.
-
Men bänka Colby. Han e ju bara en risk bakåt
Oskona lirare i dagens laguppstallning. Inga kommer innanfor forsvaret i zonen hos ssk. Medans ssk kommer forbi varat forsvar vid varje attack. Och som lok pa laxen har vi en malvakt som knappt skulle platsa i DIF damhockey. Tack och god natt DIF hockey nu gar jag ner till baren och tar arets sista ol, Nasta ar bir det fulstream och inget sasongskort. Wiken lika usel i truppbygge som Bosse. Man borjar bakifranmed malvakt som kan ta skott och bygger seadan laget framat. En sak till om satan fran solna gar upp kan DIF gora som Hammarby, lagga ner denna overbetalda sektion av spelare som bara ar pajaser.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
-
Jag lider som alla andra men pucken ligger ju och snurrar förbi eller på deras målis hela tiden...
Varje gång vi är framme och alibipetar vid deras mål så vänder SSK med en dubbelt så bra chans
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
-