Hade tänkt citera dig efter match 3. Jag tänkte, nu mår han, LHO. Han som vurmat om DIF på tidigt 90/00-tal, när T Eriksson, Linkan och Falk gjorde mål. Du talade varmt om att det var stenansikten; reaktionen på viktiga mål var "Jaha, käften, nästa byte"Lee Harvey Oswald skrev: ↑2025-04-07 19:36:47Håller inte med, när vi faller är det lite pga "snubbel på oss själva"DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-04-07 17:22:49 Ja, vad fan ska man säga…
Att gå från typ säsongens bästa insats till matchen igår var ju sjukt deprimerande, men ändå väntat? Vi har ju haft en jämn nivå över hela säsongen men det är ju sällan vi dominerat mer än en match åt gången.
Återstår att se hur matchbilden imorgon ser ut.
Vad tycker ni, pressen på oss eller SSK?
Men jag håller fast vid mitt tips, SSK var inget bra val och det kommer bita oss i röven. Matchen igår tydde på att SSK lärt sig hur de ska spela och kommer förmodligen fortsätta växa nu.
Tippar 2-3 efter OT.
DIF förlorar inte för att SSK gjort någon läxa, vi faller på en oskön blandning av ineffektivitet och icke ödmjukhet, med tänket -Denna nivå kommer nog räcka, (i match 4)....och det var ju rätt nära.
Med bättre utdelning skulle denna matchserie vara över nu
Så läget är egentligen oförändrat.
Gör vi det vi ska, dvs om matchbilden ser ut som i match 1,2,3, då måste SSK prestera mer än det dom gjort hittills
Jag har aldrig sett det där (förutom Linkan ca 2007). Nu var det väldigt nära den där dominansen som jag tror du menade. Sen kom match 4.