#10 skrev: ↑2025-04-04 20:36:57
Hehe, kan säga att det lutar åt alla håll , osten hade nog fan rätt, har inte lärt mig att beräkna tillgången, hälften har gått åt (inte snuset), så blir nog att komplettera i morgon.
Då är mitt tips, sätt dig inte på din stiga gräsklippare
Göra en Lindbäck?
Var mer än en kebabrulle och en fredagsgrogg inblandad just där.
Jag håller mig till bärs, snus och en kebabrulle, det räcker för mig
Menade Lindbäck.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Knickedick skrev: ↑2025-04-04 20:21:51
Alla!!! Verkligen ALLA ska ha Hyll idag.
Känns som alla fokar på rätt saker och vill underkasta sig jobbet, sin roll och det som krävs.
6 kvar!! Framåt nu!!
Ja, tom du och DIF solider som velat ta bort Dick, och jag som sågat 91 jäms med stortån, men vi är fan inte sämre än att vi kan ändra oss när dom gör det dom ska göra
Det brukar ju gå bra för Dicken när jag sågar honom, så det kanske börjar gå åt helvete nu
Ta fram motorsågen ur bodan och köp hem bensin så det räcker hela slutspelet
Har inget att ”ta fram” motorsågen ur längre.
Målade ” #15 Eriksson” på bodens rygg-gavel efter första matchen och Sågade ju ned hela jävla boden!
crike skrev: ↑2025-04-04 17:58:20
Jag säger inte att de är som vi men första gången på länge som jag förstår hur andra lag (supportrar) känner när de kommer till Hovet…gud vad skönt det skulle vara att tysta arenan.
Serien är vår att förlora nu men fan om man sett sådan total överlägsenhet två matcher i rad i en semi?
Tar inte ut något än men hur det här laget hanterar förluster är ju helt oerhört. Sen hade vi lika gärna kunnat vinna match 1 också även om det var mindre ojämnt.
Hoppas Dick håller ihop så vi kan ha PP1 och hans kedja intakt.
B.I.B.A skrev: ↑2025-04-04 20:18:32
Ring Gidlöf nu!
Det var samma tugg och hånfulla inlägg mot Andrén välförtjänt eller ej, så kan man svälja stoltheten för en stund och hylla när hyllas bör, hylla Hugo, skulle ha mycket mer respekt för dig om du inte vore så satans envis och ska stå på dig till varje pris. Ingen tycker du är rolig. Kan du hylla Hugo? Skriv ett långt inlägg om hur bra Hugo är nu.
dr111DIF skrev: ↑2025-04-04 21:43:10
Mattias Hävelid har varit riktigt bra men stoppar vi in han även om han finns? Hammarn är ju på sitt slutspelshumör igen.
Bredden är grym. Hammarn spelar plötsligt fysiskt. Larsson vinner närkamper. Filip dominerar. Grewe är på en helt ny nivå.
Skönt om vi får tillbaka folk att det är konkurrens i truppen.
dr111DIF skrev: ↑2025-04-04 21:43:10
Mattias Hävelid har varit riktigt bra men stoppar vi in han även om han finns? Hammarn är ju på sitt slutspelshumör igen.
Bredden är grym. Hammarn spelar plötsligt fysiskt. Larsson vinner närkamper. Filip dominerar. Grewe är på en helt ny nivå.
Skönt om vi får tillbaka folk att det är konkurrens i truppen.
Jag är så otroligt imponerad över dom som stått utanför truppen och kommer in, och dom kommer inte bara in och fyller ut, dom bidrar och är fan grymma
.
dr111DIF skrev: ↑2025-04-04 21:37:02
Serien är vår att förlora nu men fan om man sett sådan total överlägsenhet två matcher i rad i en semi?
Tar inte ut något än men hur det här laget hanterar förluster är ju helt oerhört. Sen hade vi lika gärna kunnat vinna match 1 också även om det var mindre ojämnt.
Hoppas Dick håller ihop så vi kan ha PP1 och hans kedja intakt.
Hade vi inte haft en vecka ledigt hade vi vunnit med 4-0 i matcher. Nu blir det 4-1. De har inte en sportmössa till chans. Serien är stängd på tisdag och sedan får vi invänta finalmotstånd och hoppas..