Linköping HC - Djurgårdens IF, 14/8 2008
- Lee Harvey Oswald
Och då kanske vi inte skall snacka om hockeykärringar som åker och byter efter runt 1 minuts spel.Hawk skrev:fotboll är bara ett gäng kärringar, som lägger sig ner på gräset och lipar som om dom har förlorat benet efter en liten smäll , men vips efter en minut eller så, så är dom uppe och springer som inget har häntSteef skrev:fotboll är bara lifsupprethållande i vändtan på hockeyn ska börja
INte direkt svårt att hitta korkade inlägg i denna tråd, men de som på fullaste allvar rankar en trämningsmatch som viktigare än en kvalmatch som kan ge fotbollen miljoner har väldigt märklig prioritering...
-
Eller också har de bara väldigt lite intresse för fotboll, bara för man är Djurgårds supporter måste det inte betyda att man bryr sig om fotbollen, det bör inte vara så svårt att förstå.Kall-El skrev:Och då kanske vi inte skall snacka om hockeykärringar som åker och byter efter runt 1 minuts spel.Hawk skrev:fotboll är bara ett gäng kärringar, som lägger sig ner på gräset och lipar som om dom har förlorat benet efter en liten smäll , men vips efter en minut eller så, så är dom uppe och springer som inget har häntSteef skrev:fotboll är bara lifsupprethållande i vändtan på hockeyn ska börja
INte direkt svårt att hitta korkade inlägg i denna tråd, men de som på fullaste allvar rankar en trämningsmatch som viktigare än en kvalmatch som kan ge fotbollen miljoner har väldigt märklig prioritering...
"Well, I got this guitar and I learned how to make it talk"- The boss 1975 Thunder road
Oavsett hur stort intresse du har för olika sporter måste man klara av att inse att en tävlingsmatch och i detta fall en kvalmatch till miljoner är mer betydelsefull än en träningsmatch.Adam Blomster skrev:Eller också har de bara väldigt lite intresse för fotboll, bara för man är Djurgårds supporter måste det inte betyda att man bryr sig om fotbollen, det bör inte vara så svårt att förstå.Kall-El skrev:Och då kanske vi inte skall snacka om hockeykärringar som åker och byter efter runt 1 minuts spel.Hawk skrev:fotboll är bara ett gäng kärringar, som lägger sig ner på gräset och lipar som om dom har förlorat benet efter en liten smäll , men vips efter en minut eller så, så är dom uppe och springer som inget har häntSteef skrev:fotboll är bara lifsupprethållande i vändtan på hockeyn ska börja
Precis på samma sätt som att en avgörande slutspelsmatch i hockey är viktigare än en träningsmatch i fotboll...
Adam Blomster skrev:Eller också har de bara väldigt lite intresse för fotboll, bara för man är Djurgårds supporter måste det inte betyda att man bryr sig om fotbollen, det bör inte vara så svårt att förstå.Kall-El skrev:Och då kanske vi inte skall snacka om hockeykärringar som åker och byter efter runt 1 minuts spel.Hawk skrev:fotboll är bara ett gäng kärringar, som lägger sig ner på gräset och lipar som om dom har förlorat benet efter en liten smäll , men vips efter en minut eller så, så är dom uppe och springer som inget har häntSteef skrev:fotboll är bara lifsupprethållande i vändtan på hockeyn ska börja
jag säger inte att jag inte gillar fotboll utan att jag gillar hockey mycket mer
sen är inte alla dina inlägg perfect häller, för att inte tala om alla du klankar ner på, du känner dig säkert jävligt viktig genom att klanka ner på mig nu va, grattis. njut av det bara
Ceterum censeo Solnam delendam esse.
Så så grabbar, nu lämmnar vi denna sak och går vidareSteef skrev:Adam Blomster skrev:Eller också har de bara väldigt lite intresse för fotboll, bara för man är Djurgårds supporter måste det inte betyda att man bryr sig om fotbollen, det bör inte vara så svårt att förstå.Kall-El skrev:Och då kanske vi inte skall snacka om hockeykärringar som åker och byter efter runt 1 minuts spel.Hawk skrev:fotboll är bara ett gäng kärringar, som lägger sig ner på gräset och lipar som om dom har förlorat benet efter en liten smäll , men vips efter en minut eller så, så är dom uppe och springer som inget har häntSteef skrev:fotboll är bara lifsupprethållande i vändtan på hockeyn ska börja
jag säger inte att jag inte gillar fotboll utan att jag gillar hockey mycket mer
sen är inte alla dina inlägg perfect häller, för att inte tala om alla du klankar ner på, du känner dig säkert jävligt viktig genom att klanka ner på mig nu va, grattis. njut av det bara

Skulle inte den här tråden handla om träningsmatchen mot Linköping?
Kom igen, försök iaf hålla er till rätt tråd...
Jag var inte på plats vid matchen själv. Skulle därför vara kul att höra hur vi spelade och vilka som överaskade positivt respektive negativt?
Framförallt skulle jag vilja höra hur Ragge klarade sig? Har han hittat tempot redan, eller behövs det lite mer träning (för jag är övertygad om att när säsongen börjar, kommer han vara kanske DIF's viktigaste back).
Kom igen, försök iaf hålla er till rätt tråd...
Jag var inte på plats vid matchen själv. Skulle därför vara kul att höra hur vi spelade och vilka som överaskade positivt respektive negativt?
Framförallt skulle jag vilja höra hur Ragge klarade sig? Har han hittat tempot redan, eller behövs det lite mer träning (för jag är övertygad om att när säsongen börjar, kommer han vara kanske DIF's viktigaste back).