Linköping HC - Djurgårdens IF, 14/8 2008

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
vikt0r_DIF
Kontakt:

Linköping HC - Djurgårdens IF, 14/8 2008

Inlägg av vikt0r_DIF »

Nordic Trophy 2008, matchen spelas i motala ! hoppas på så många Djurgårdare som möjligt nu trots att det är Rosenborg hemma i stockholm! Ta med flaggor o mer därtill så sjunger vi ut chokladbönderna !
Användarvisningsbild
Crashmash
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Crashmash »

Vi ses där nu när det inte blev Finland!
Användarvisningsbild
Kid Notorious
Säsongskort: Ja

Inlägg av Kid Notorious »

Har man semester, så har man. I'll be there.

UEFA-kval, vad är det? :P
vikt0r_DIF
Kontakt:

Inlägg av vikt0r_DIF »

kanon , ja o en poalre kommer oxå ta me falggor halsdukar o en kanonröst så ska vi visa vilka vi är ! så samlas vi ihop allihopa på samma stälel tycker jag
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Kolla här. Tycker alla borde samlas på samma stället först, och ta över Motala. :)
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

Vi är inte bajen, vi laddar inte upp på donken.
vikt0r_DIF
Kontakt:

Inlägg av vikt0r_DIF »

angående biljetter man ska väl inte vara orolig över att inte komma in va ? :shock: http://www.nordictrophy.com/schedule.php
Användarvisningsbild
Kid Notorious

vikt0r_DIF skrev:angående biljetter man ska väl inte vara orolig över att inte komma in va ? :shock: http://www.nordictrophy.com/schedule.php
Well... Baserat på de träningsmatcher jag varit på föregående år, t ex. i Enköping, Vallentuna osv. så har det varit ganska välfyllt. Det är inte stora pubikkapaciteter i dom mindre ishallarna och kommer det ett x antal från Motala, Linköping och Sthlm så kan det fylla upp snabbt.
Var där i god tid, för säkerhet skull. :wink:
vikt0r_DIF
Kontakt:

Inlägg av vikt0r_DIF »

Kid Notorious skrev:
vikt0r_DIF skrev:angående biljetter man ska väl inte vara orolig över att inte komma in va ? :shock: http://www.nordictrophy.com/schedule.php
Well... Baserat på de träningsmatcher jag varit på föregående år, t ex. i Enköping, Vallentuna osv. så har det varit ganska välfyllt. Det är inte stora pubikkapaciteter i dom mindre ishallarna och kommer det ett x antal från Motala, Linköping och Sthlm så kan det fylla upp snabbt.
Var där i god tid, för säkerhet skull. :wink:
får se till att vara där i tid , hoppas du kommer :wink:
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Kom in på matchchatten:
www.difchat.tk
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Crashmash skrev:Kom in på matchchatten:
www.difchat.tk
I helvete! Jag är ju där! :D

Nån som vet om Figren kommer att lira denna match? Skulle gärna vilja se honom in action, och enligt tränarna skulle han ju hoppa över de första träningsmatcherna. Nu när matcherna spelas i Sverge bör han ju vara med tycker man.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
melker

Inlägg av melker »

Jag vet att jag inte borde lägga mig i men jag tycker ni ska stötta grabbarna på Råttis istället, för det behövs klart mer än en jäkla träningsmatch förvisso mot helvets linköping. Jag är mer för hockey också men jag säger det bara för att det behöves mycket folk på torsdag! Det kommmer bli ett fantastiskt drag
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Hallen tar cirka 1000 personer och det går att boka biljetter här:
http://www.motalahockey.com/
Användarvisningsbild
Kid Notorious

melker skrev:Jag vet att jag inte borde lägga mig i men jag tycker ni ska stötta grabbarna på Råttis istället, för det behövs klart mer än en jäkla träningsmatch förvisso mot helvets linköping. Jag är mer för hockey också men jag säger det bara för att det behöves mycket folk på torsdag! Det kommmer bli ett fantastiskt drag
Och låta DIF stå ensamma mot LHC både på isen och på läktaren? Nä du... :P
vikt0r_DIF
Kontakt:

Inlägg av vikt0r_DIF »

Kid Notorious skrev:
melker skrev:Jag vet att jag inte borde lägga mig i men jag tycker ni ska stötta grabbarna på Råttis istället, för det behövs klart mer än en jäkla träningsmatch förvisso mot helvets linköping. Jag är mer för hockey också men jag säger det bara för att det behöves mycket folk på torsdag! Det kommmer bli ett fantastiskt drag
Och låta DIF stå ensamma mot LHC både på isen och på läktaren? Nä du... :P
brabra , jag komemr vara där me motala är närmare än sthlm för mej o ska jobba dan efter ! ananrs hade ja säkert åkt t råttis om ja bode i sthlm men hopaps vi blir lite folk ! har en poalre som eventuellt gör en banderoll till matchen också! hur många blir vi i motala ?
Skriv svar