Kanske exakt därför du fick den respekt du förtjänade, du har själv skrikigt gnagare hit å dit i var och varannat inlägg sista tiden, så kasta inte sten i glashus.B.I.B.A skrev: ↑2025-03-30 19:35:27Horunge är ett skällsord för gnagare. Det är även synonym till ordet "ensamrad".
Visar man andra respekt så får man det tillbaka, inte svårare än så.
Säsongen 2024/25
Säsongen 2024/25
Säsongen 2024/25
Ey vad är det här för försök till påhopp?diftobbe89 skrev: ↑2025-03-30 16:41:56 Innebandy är ju sjukt mäktigt, och manligt, där vågar ingen utmana Manijock och Jihde.

Säsongen 2024/25
Börja inte ens. Jag påpekade att det är ovärdigt ett DIF-forum att medlemmar sitter och hejar på gnaget i vart och vartannat inlägg. Om du tar det personligt är det ditt problem. Jag har inte sagt något till någon som inte skrivit till mig först.#10 skrev: ↑2025-03-30 19:38:30Kanske exakt därför du fick den respekt du förtjänade, du har själv skrikigt gnagare hit å dit i var och varannat inlägg sista tiden, så kasta inte sten i glashus.B.I.B.A skrev: ↑2025-03-30 19:35:27Horunge är ett skällsord för gnagare. Det är även synonym till ordet "ensamrad".
Visar man andra respekt så får man det tillbaka, inte svårare än så.
Avgå Jocke.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2024/25
Ja så är det väl antar jag, men tror nog Stockholm live kommer säga nej rakt av. Ja problem lär dig bli i mängder när Hovet rivs.dr111DIF skrev: ↑2025-03-30 19:31:59 Det är väl upp till vardera lag att boka den för sina matcher om man vill/kan?
När hovet rivs lär vi ha mest skeva spelscheman i hockeysvergie säsong efter säsong eftersom två lag ska spela totalt 52 matcher där och ligahockey inte verkar vara uppskattad eller prioriterad hyresgäst.
Avskaffa tre mot tre.
Säsongen 2024/25
Ni vet att man kan skicka direktmeddelanden va? Så slipper tusentals andra ta del av skiten. MvhB.I.B.A skrev: ↑2025-03-30 19:41:41Börja inte ens. Jag påpekade att det är ovärdigt ett DIF-forum att medlemmar sitter och hejar på gnaget i vart och vartannat inlägg. Om du tar det personligt är det ditt problem. Jag har inte sagt något till någon som inte skrivit till mig först.#10 skrev: ↑2025-03-30 19:38:30Kanske exakt därför du fick den respekt du förtjänade, du har själv skrikigt gnagare hit å dit i var och varannat inlägg sista tiden, så kasta inte sten i glashus.
Sväva i det blå
Säsongen 2024/25
Kimby sa i sin motivering att vi bestämde oss ganska tidigt.
Men i tv4 podden säger Wikegård (som spelades in onsdag/torsdag) att vi inte hade resonerat utan låter lagen spela klart först…
Säger emot varandra lite grann där
Men i tv4 podden säger Wikegård (som spelades in onsdag/torsdag) att vi inte hade resonerat utan låter lagen spela klart först…
Säger emot varandra lite grann där
Säsongen 2024/25
Om det spelades in i onsdags var det väl givet att Wiken låtsades som ingenting?
-
Säsongen 2024/25
Man förstår dom. Hade blivit gnäll, oavsett vilka dom valde ( råtta/ssk ). Kanske mer gnäll om råtta?
Motiveringen är förmodligen en " vit lögn "?
Upp till Kimby nu, att visa dom som tvivlar ( typ jag )!
-
Säsongen 2024/25
Självklart hade vi aldrig tagit SSK om Löven vunnit.Osten östlund skrev: ↑2025-03-31 06:54:21Man förstår dom. Hade blivit gnäll, oavsett vilka dom valde ( råtta/ssk ). Kanske mer gnäll om råtta?
Finns inte på kartan. Att de bestämde sig tidigt är bara ett sätt att försöka avleda hånen att vi fegade ur och valde bort gnaget.
Säsongen 2024/25
Klart vi valde tidigt, men vi valde 2 lagDjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-03-31 07:50:47Självklart hade vi aldrig tagit SSK om Löven vunnit.Osten östlund skrev: ↑2025-03-31 06:54:21Man förstår dom. Hade blivit gnäll, oavsett vilka dom valde ( råtta/ssk ). Kanske mer gnäll om råtta?
Finns inte på kartan. Att de bestämde sig tidigt är bara ett sätt att försöka avleda hånen att vi fegade ur och valde bort gnaget.

-
Säsongen 2024/25
Förmodligen är det så, därav bokningen av hotell i Umeå.#10 skrev: ↑2025-03-31 08:19:53Klart vi valde tidigt, men vi valde 2 lagDjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-03-31 07:50:47Självklart hade vi aldrig tagit SSK om Löven vunnit.Osten östlund skrev: ↑2025-03-31 06:54:21Man förstår dom. Hade blivit gnäll, oavsett vilka dom valde ( råtta/ssk ). Kanske mer gnäll om råtta?
Finns inte på kartan. Att de bestämde sig tidigt är bara ett sätt att försöka avleda hånen att vi fegade ur och valde bort gnaget.ssk eller löven
Hånen från Solna-håll får vi tillräckligt oavsett hur Kimbys motivering i TV4 lydde.
Säsongen 2024/25
Hånen från Solna hade kommit om vi valt dem också. "Ni vågar inte möta oss i en final".DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-03-31 08:27:14 Förmodligen är det så, därav bokningen av hotell i Umeå.
Hånen från Solna-håll får vi tillräckligt oavsett hur Kimbys motivering i TV4 lydde.
Det ingår i spelet att kasta skit oavsett vad som sker.
-
Säsongen 2024/25
Sant men det hade nog varit lite mer försiktigt eftersom de inte nått final ännu.mforce skrev: ↑2025-03-31 08:34:56Hånen från Solna hade kommit om vi valt dem också. "Ni vågar inte möta oss i en final".DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-03-31 08:27:14 Förmodligen är det så, därav bokningen av hotell i Umeå.
Oddssättarna verkar vara eniga med den klick här inne som säger att SSK är det sämsta av lagen som är kvar. Favoritskapet ser ut som följande; Djurgården, BIK, gnaget och sist SSK.
Säsongen 2024/25
Mja, inte helt sant. Att SSK står liiite högre i odds än Bikbok och ajk beror på att de möter huvudfavoriten nu i semi annars hade de legat kring 4 ggr nu medan ajk hade haft ett betydligt högre odds om de mött oss. ajk stod kring 10 gånger pengarna innan sista matchen i Umeå.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-03-31 08:40:16Sant men det hade nog varit lite mer försiktigt eftersom de inte nått final ännu.mforce skrev: ↑2025-03-31 08:34:56Hånen från Solna hade kommit om vi valt dem också. "Ni vågar inte möta oss i en final".DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-03-31 08:27:14 Förmodligen är det så, därav bokningen av hotell i Umeå.
Oddssättarna verkar vara eniga med den klick här inne som säger att SSK är det sämsta av lagen som är kvar. Favoritskapet ser ut som följande; Djurgården, BIK, gnaget och sist SSK.
Säsongen 2024/25
I SSK-led är man orolig för att djurgårdare kommer dominera arenan i match 3 och 4.
Man vet att vi apor håller högre klass på läktaren och att det avgör matcher till Djurgårdens fördel.
Därför skiter man ner sig på Hovet, därför tvingas man gå ut med kommunikéer inför hemmamatcher. Vi har övertaget.
Mästa mästarna är ett nummer större
Man vet att vi apor håller högre klass på läktaren och att det avgör matcher till Djurgårdens fördel.
Därför skiter man ner sig på Hovet, därför tvingas man gå ut med kommunikéer inför hemmamatcher. Vi har övertaget.
Mästa mästarna är ett nummer större