Olon skrev: ↑2025-03-28 06:28:46
Eriksson skrev: ↑2025-03-28 00:15:50
Boven skrev: ↑2025-03-27 23:50:39
Eriksson skrev: ↑2025-03-27 23:24:17
Boven skrev: ↑2025-03-27 23:14:50
Haha är det några som håller på med gnagetrunk är det väl ni som hypar upp råttasen till det bästa laget som någonsin beträtt en is.
Känns det bra inombords när du pissar på dig av rädsla över tanken på att möta aik?
Måste vara guld för dom råttorna som går in och läser här när dom ser hur jävla livrädda folk är över en möjlig framtida matchserie.
Vilka är dom där "ni" som hypar upp AIK till det bästa laget som någonsin beträtt en is eller pissar på dig av rädsla över tanken att namnge dem?
För att citera dig själv
Som den vise mannen sa, säger man A så får man säga B
Halva forumet känns det som, är väl bara att läsa tråden?
Du själv verkar vara rätt begeistrad av aik och lite lätt blöt i kallingarna av tanken på att möta dom.
Och nej jag pissar inte på mig av rädsla för att namnge dig eller någon annan heller. Lättare att uttrycka sig generellt än att skriva ner en massa namn.
Som jag anade då, du kan inte namnge nån utan skyller på "Lättare att uttrycka sig generellt än att skriva ner en massa namn."
Trodde att du var vuxen och kunde föra en dialog med belägg för dina påståenden, men så verkar inte vara fallet.
Så tack för mig. Jag går och gör nåt mera meningsfullt som att kolla på när min nymålade vägg torkar.
B.I.B.A raljerar över att det är en massa "gnagetrunk" här inne och Boven raljerar tillbaka med att folk här inne är livrädda för aik. Varför avkräver du inte namn från B.I.B.A kring vilka som håller på med "gnagetrunk"? Kanske för att du själv tillhör den livrädda sidan?
Är väl ganska enkelt att hitta flera exempel på inlägg där folk mår dåligt över tanken på att möta aik, där det påstås att vi inte skulle ha en suck mot dem, osv, medan det inte alls är lika enkelt att hitta exempel på inlägg med "gnagetrunk"?
Varför skall jag kräva namn av B.I.B.A? Är det honom jag diskuterar med?
Varför skall jag leta efter exempel på det som Boven säger?
Påstår man något så är det minsta man kan göra att hänvisa till det, busenkelt att köra en quote på det inlägget i så fall
Själv får jag vibbar av viskningsleken, ingen vet eller kan hänvisa till vad som egentligen sades
Låt mig få vända på steken då....
Du säger "ganska enkelt att hitta flera exempel på inlägg där folk mår dåligt över tanken på att möta aik, där det påstås att vi inte skulle ha en suck mot dem"
Om det är lätt att hitta . Varför inte köra en quote på inlägget där "nån" påstår att vi inte skulle ha en suck mot AIK
Alla tolkar vi det vi läser olika, vissa mer än andra, speciellt den #kränkta generationen
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience