Säsongen 2024/25
-
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2024/25
Nåja! Vi har ett lag byggt för detta . Låt oss se vad vi e gjorda av. Framåt DIF!
Säsongen 2024/25
Nu börjar du snacka, braRIP Djurgårn hockey skrev: ↑2025-03-27 22:06:15 Nåja! Vi har ett lag byggt för detta . Låt oss se vad vi e gjorda av. Framåt DIF!
Säsongen 2024/25
Vem fan bryr sig om vad som är bra för svensk hockey? Gnaget ska dö. Tycker man annat är man inte Djurgårdare.
Avgå Jocke.
Säsongen 2024/25
Tyvärr ser det ut som ditt favoritlag kommer slå ut Björklöven.
Avgå Jocke.
Säsongen 2024/25
I min bok är det givna valet vinnaren ur AIK-Löven...Laget som går vidare kommer att vara helt slutkörda. Vi har haft problem mot AK, men samtidigt så har de haft en hel del flax.
En matchserie mellan SSK-BikBok kan bli en lång och utmattande sådan, medan jag tror att DIF har en ganska stor chans att avgöra efter 4-5 matcher i en serie mot ett slutkört Löven/Gnaget.
En matchserie mellan SSK-BikBok kan bli en lång och utmattande sådan, medan jag tror att DIF har en ganska stor chans att avgöra efter 4-5 matcher i en serie mot ett slutkört Löven/Gnaget.
Senast redigerad av Exile den 2025-03-27 22:29:53, redigerad totalt 4 gång.
Säsongen 2024/25
Kanske är jag lite trög och inte fattade att hela meningen var ett skämt då det var enDisciplinnämnden skrev: ↑2025-03-27 21:57:44Jag som trodde smileyn skulle få skämtet att "flyga".Eriksson skrev: ↑2025-03-27 15:35:05Konstigt om man skulle behöva ta av stridskassan för det, Man har väl ändå budgeterat med slutspel och final så den kostnaden borde redan finnas medDisciplinnämnden skrev: ↑2025-03-27 14:49:42Det går 20% ur stridskassan om vi skall flyga till en bortamatch.DIFLuWi skrev: ↑2025-03-27 14:41:22De småpengarna är en ickefråga i sammanhanget.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-03-27 14:22:37
Jo.![]()
Men pengar till flyg vs buss kan inte vara ett problem när det spelas semifinal och en SHL plats står på spel.
Det kan jag säga eftersom jag naturligtvis har full insikt i vår budget och ekonomi![]()
![]()
Men om vi skall vara allvarlga. Resor/uppehälle till och från matcher under säsong och slutspel är säkerligen inräknade i budget.

Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Säsongen 2024/25
Skojar du? Han släppte till två riktiga skräpmål idag. Sen var det en puck i stolpen, ett öppet mål och en riktig flaxräddning från ytterligare tre
Det kan inte kännas bra att vara räddhågsen som du är
Säsongen 2024/25
Men är man helt livrädd för aik och tycker att dom är oslagbara då är man Djurgårdare eller?
Vad har hänt med folk, skaffa er lite stake för fan.
Säsongen 2024/25
Överskattar man SSK? Kollar man deras resultat efter årsskiftet är det allt annat än imponerande. Mjeh, final blir det oavsett vilka vi möter i semin. Roll the dice!
Sväva i det blå
Säsongen 2024/25
Hahah, du e för kul du. Skräpmål och resten flaxräddningar, och ändå vann AIK.
Såg du hur överlägsna AIK var i sitt 4-min boxplay, IFB fick inte ett skit, det var väl flax också gissar jag

Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Säsongen 2024/25
Är man Djurgårdare håller man inte under några omständigheter på gnaget. Så mycket gnagetrunk här senaste veckan att man undrar vilket lag folk håller på egentligen. Tvi.Boven skrev: ↑2025-03-27 22:27:33Men är man helt livrädd för aik och tycker att dom är oslagbara då är man Djurgårdare eller?
Avgå Jocke.
Säsongen 2024/25
Haha är det några som håller på med gnagetrunk är det väl ni som hypar upp råttasen till det bästa laget som någonsin beträtt en is.B.I.B.A skrev: ↑2025-03-27 22:49:51Är man Djurgårdare håller man inte under några omständigheter på gnaget. Så mycket gnagetrunk här senaste veckan att man undrar vilket lag folk håller på egentligen. Tvi.Boven skrev: ↑2025-03-27 22:27:33Men är man helt livrädd för aik och tycker att dom är oslagbara då är man Djurgårdare eller?
Känns det bra inombords när du pissar på dig av rädsla över tanken på att möta aik?
Måste vara guld för dom råttorna som går in och läser här när dom ser hur jävla livrädda folk är över en möjlig framtida matchserie.
Säsongen 2024/25
Vilka är dom där "ni" som hypar upp AIK till det bästa laget som någonsin beträtt en is eller pissar på dig av rädsla över tanken att namnge dem?Boven skrev: ↑2025-03-27 23:14:50Haha är det några som håller på med gnagetrunk är det väl ni som hypar upp råttasen till det bästa laget som någonsin beträtt en is.B.I.B.A skrev: ↑2025-03-27 22:49:51Är man Djurgårdare håller man inte under några omständigheter på gnaget. Så mycket gnagetrunk här senaste veckan att man undrar vilket lag folk håller på egentligen. Tvi.
Känns det bra inombords när du pissar på dig av rädsla över tanken på att möta aik?
Måste vara guld för dom råttorna som går in och läser här när dom ser hur jävla livrädda folk är över en möjlig framtida matchserie.
För att citera dig själv

Som den vise mannen sa, säger man A så får man säga B
Säsongen 2024/25
AIX vann för att Löven var uddlösa, som du själv är inne på. Brattström storspelade knappastEriksson skrev: ↑2025-03-27 22:41:39Hahah, du e för kul du. Skräpmål och resten flaxräddningar, och ändå vann AIK.
Såg du hur överlägsna AIK var i sitt 4-min boxplay, IFB fick inte ett skit, det var väl flax också gissar jag![]()
Säsongen 2024/25
Ja se där, vi tycker helt olika. Att IFB är uddlösa, beror kanske på motståndet, krävs ju två för en tango liksom, men vad vet jag.Heraklion skrev: ↑2025-03-27 23:25:43AIX vann för att Löven var uddlösa, som du själv är inne på. Brattström storspelade knappastEriksson skrev: ↑2025-03-27 22:41:39Hahah, du e för kul du. Skräpmål och resten flaxräddningar, och ändå vann AIK.
Såg du hur överlägsna AIK var i sitt 4-min boxplay, IFB fick inte ett skit, det var väl flax också gissar jag![]()
Man kan ju vända på femöringen och säga, Mora var uddlösa och Hävelid gjorde några flaxräddningar så därför vann DIF
Som supporter så är man vinklad så klart, jag försöker ändå vara objektiv och realistisk fastän det tar mot.
Vill jag att AIK går vidare, nix. Men ändå så tror jag att de drar längsta strået, hoppas ändå innerligt att de åker i nästa match