Som jag ser det, AIK har allt att vinna, ingen press alls på sig. Kan spela avslappnat och låta motståndarna få hybris. Kika bara på BIK förra säsongen, jag skulle säga att Brynäs kom undan med andan i halsenHeraklion skrev: ↑2025-02-16 23:04:55De gör det bra, men ingen svit håller i sig. Särskilt inte nu när förväntningarna börjar växa i gnagarled.
Trots sviten ser jag det som tveksamt att de skulle ha spets nog att slå något av topp 4-lagen över sju matcher. De har ett mentalt övertag på oss, men inte på någon annan.
Aik - Karlskoga blir en intressant värdemätare.
DIF har höga förväntningar och ser man till matchen mot AIK senast så kryper de under skinnet på oss varje gång.
Björklöven är? men var i alla fall skyhöga favoriter, de är skakiga nu, coachen lämnar, taskiga resultat senaste tiden, dock så är de oftast favoriter i varje match, pallar de?
SSK kan gå anus eller bra. eller rent av branus. Verkar få bajsbyxa då det gäller.
Kalmar kan överraska, precis som AIK, nada press på sig
BIK höjdes till skyarna, vinstmaskinen. verkar ha fått självförtroendet naggat, kunde lika gärna vunnit senast mot SSK. Jag tror de blir svåra.
Summa sumarum, Kalmar och AIK kan spela avslappnat,ingen som luggar de skalliga om de åker direkt. Men om nån av de andra gör det så är det en skräll kanske? Mitt tips AIK, och det svider i själen, så tror jag de går långt till och med hela vägen