Rolv skrev: ↑2025-02-11 11:46:49
Någon på Lövens forum hävdar att Mr. Madhawk har nämnt att Leksand kan tänka sig att släppa M. Hrivik. Finner dock inte var Höken har nämnt detta.
Han spekulerade om det igår med Sanny ( podd ). Men la till att är ingen som vill ta över det kontraktet. Har även tidigare, påpekat att han förmodligen är bäst betald i SHL!
Undrar om vi släppt Mantas nu?
En teori?
Kan vara att dom vill spela 2 omgångarna innan definitivt beslut ( FBK hemma och Linköping borta ).
Senast redigerad av Osten östlund den 2025-02-11 11:55:37, redigerad totalt 1 gånger.
DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-02-11 11:48:15MP har ganska bra koll ändå.
Om han säger det så hör han säkert det. Och dessutom så har Wikegård aldrig sagt att någon lagdel är klar, och uppgifterna utåt har varit att vi tittar på allt. Spetsegenskap ska in som vi saknar, annars får det vara. Men aldrig vilken lagdel.
Sen håller jag med, med Hävelid in borde det vara stopp.
Kan alltid vara eftersläpningar som ligger kvar och skvalpar från innan vi tog in Hävelid. Som jag förstår är det stängt på backsidan efter vi tog in honom i alla fall.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Någon på Lövens forum hävdar att Mr. Madhawk har nämnt att Leksand kan tänka sig att släppa M. Hrivik. Finner dock inte var Höken har nämnt detta.
Han spekulerade om det igår med Sanny ( podd ). Men la till att är ingen som vill ta över det kontraktet. Har även tidigare, påpekat att han förmodligen är bäst betald i SHL!
Undrar om vi släppt Mantas nu? En teori?
Kan vara att dom vill spela 2 omgångarna innan definitivt beslut ( FBK hemma och Linköping borta ).
Lägg hela insamlingen på hans lön sista två månaderna så tar vi in Hrivik
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Undrar om vi släppt Mantas nu? En teori?
Att Leksand vill bli av med Hrivik för att få bättre balans i Ekonomin har det pratats om sen förra säsongens slut. Han kopplades ihop med Modo men det har inte hänt hittils. Jag tror ännu att det kommer hända mycket innan deadline passeras och att vi kommer ta inte en Målvakt om inte Hävelid spikar igen i derbyt.
DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-02-11 11:59:10
Hinner gå 3 omgångar innan fönstret stänger.
Drömresultat för Leksand och jag tror man vågar släppa Mantas. Är det för tight så behåller man.
Fönstret stänger väll natten till lördag? Om det nu är så att vi väntar på det in i det sista, sen nej!
DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-02-11 11:59:10
Hinner gå 3 omgångar innan fönstret stänger.
Drömresultat för Leksand och jag tror man vågar släppa Mantas. Är det för tight så behåller man.
Fönstret stänger väll natten till lördag? Om det nu är så att vi väntar på det in i det sista, sen nej!
Lånet av Eriksson tyder ju lite på, tycker jag, att man täcker upp för Dick. Bowling, solsemester, dessutom en oviss skada... Håller han ett slutspel ens? En ung kille som Eriksson kommer spela inspirerat. Om gubbarna vill ha en plats gäller det att trampa på.
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2025-02-11 12:13:52, redigerad totalt 1 gånger.