Nypovich skrev: ↑2025-01-25 08:43:05
Om man vill försöka leva i en fantasivärld så borde det va lätt att locka hit i år. Storstad, rejäl chans att spela för något samt att (förhoppningsvis) ekonomin lär finnas till viss del. Att det är det sen är Wiken man ska spela för lär väl va huvudet på spiken!
”Har ledtrådar ute” fan vad den här säsongen håller en i chocktillstånd från start till mål.
”Har ledtrådar ute”, vad menas med det egentligen?
Antar att de flesta tolkar det som att de fiskar och har lite krokar ute, eller är det något annat han syftar på?! Ett udda uttryck enligt mig.
Om man vill försöka leva i en fantasivärld så borde det va lätt att locka hit i år. Storstad, rejäl chans att spela för något samt att (förhoppningsvis) ekonomin lär finnas till viss del. Att det är det sen är Wiken man ska spela för lär väl va huvudet på spiken!
”Har ledtrådar ute” fan vad den här säsongen håller en i chocktillstånd från start till mål.
Antar att de flesta tolkar det som att de fiskar och har lite krokar ute, eller är det något annat han syftar på?! Ett udda uttryck enligt mig.
Att han pratar med sportchefer och agenter bl.a betyder ju att man är aktiv och har folk man är intresserade av från början. Man pratar kanske inte med någon random sportchef om man inte sett någon man kan tänka sig.
Jag håller med, udda uttryck. Det är dock inte sällan hockeykommentatorer/-experter kommer med allsköns nysvengelska uttryck.
Jag tolkar det som att han menar ”leads”, typ ”möjligheter” i den här kontexten.
Jag håller med, udda uttryck. Det är dock inte sällan hockeykommentatorer/-experter kommer med allsköns nysvengelska uttryck.
Jag tolkar det som att han menar ”leads”, typ ”möjligheter” i den här kontexten.
”Vi har några fina ledtrådar faktiskt… nånting som kan vara intressant… mhmm.” säger han ju.
Kolla ansiktsuttrycket också.
Det är ganska stor skillnad i uttalande från ”Vi har lite ledtrådar.” och första videon där han typ verkar tveksam till att vi ens kommer hitta något.
Jag är bombsäker på att vi pratar och faktiskt förhandlar med någon eller några spelare (eller agenter), sen om det blir något är en annan sak.
Vad krävs för att få insamlingen att explodera.Nå 2 millar på två timmar..
Jo ett namn som skulle eka i hockeyvärlden. Skulle nån klubb fixa det så är det Wiken o DIF hockey. Mycket står på spel nu denna säsong…Vi ska upp…där vi hör hemma..
Då undrar man ju om det är det den Jocke Nordström? Gamle gnagarn? Enda rimliga spelaren med det namnet. Inte gjort en match i Schweiz denna säs, verkar råskadad. Men "vinna SM-guld med" låter som spelarsnack. Är det en hint från Wiken? Center av klass med ett jävla grit är han iaf. https://www.eliteprospects.com/player/1 ... -nordstrom
Verkar ju inte sannolikt denna säsong, men en väldigt stabil SHL-värvning om vi skulle nå dit. Vi behöver verkligen en riktig center av klass och Jocke är en sån spelartyp som Wiken garanterat tänder på.
Nån som vet om han är råtta eller bara råkat spela där?
Ska dock sägas att en "Richard Gynge" också skänkt en hundring, så det kanske bara är nån lustigkurre.
Hela Nordströms familj är megagnagare som spenderat åtskilliga timmar på både hockey- och fotbollsläktare. Det skulle förvåna oerhört om han skulle vilja spela för oss. Å andra sidan tänkte nog många samma sak om Rikard Franzén.
Doyle 1 skrev: ↑2025-01-25 13:40:53
Vad krävs för att få insamlingen att explodera.Nå 2 millar på två timmar..
Jo ett namn som skulle eka i hockeyvärlden. Skulle nån klubb fixa det så är det Wiken o DIF hockey. Mycket står på spel nu denna säsong…Vi ska upp…där vi hör hemma..
Nån som sitter på utgående kontrakt som kan tänka sig att bli utköpt o avsluta säsongen i DIF. Wiken pratar ju om hockeyvärlden. De ledtrådar han nämner kommer ju garanterat från agenter tidigare spelare i DIF eller andra med DIF-sympatier som tipsat Wiken om guldkorn som kan tänka sig miljöombyte. Namn lämnar jag till andra att reda ut o hitta..