4:e målet nu!
Silly Season 2024/25
Silly Season 2024/25
Dags att nån pytsar in 26 689 kr nu så att vi når miljonen innan midnatt.
It's easier to be an asshole to words than to people
-
Silly Season 2024/25
"Lugn, GULD och hans nätverk fixar det "!
Ska bara käka brunch, samt gå klart 18 hål, borta i staterna!
Silly Season 2024/25
Får hoppas brunchen är tillsammans med någon bänknötare i den stors ligan. ”Fan, du ska inte åka över och skjuta några baljor i svenskt nät nu”.Osten östlund skrev: ↑2025-01-24 22:25:32"Lugn, GULD och hans nätverk fixar det "!
Silly Season 2024/25
Skulle vara guld värt om man får in en spelare med näsa för mål och en målvakt som åtminstone matchar Hävelid. Jobba nu då Wikegård!
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2024/25
En Joakim Nordström bidrog just till insamlingen:
Då undrar man ju om det är det den Jocke Nordström? Gamle gnagarn? Enda rimliga spelaren med det namnet. Inte gjort en match i Schweiz denna säs, verkar råskadad. Men "vinna SM-guld med" låter som spelarsnack. Är det en hint från Wiken? Center av klass med ett jävla grit är han iaf.
https://www.eliteprospects.com/player/1 ... -nordstrom
Verkar ju inte sannolikt denna säsong, men en väldigt stabil SHL-värvning om vi skulle nå dit. Vi behöver verkligen en riktig center av klass och Jocke är en sån spelartyp som Wiken garanterat tänder på.
Nån som vet om han är råtta eller bara råkat spela där?
Ska dock sägas att en "Richard Gynge" också skänkt en hundring, så det kanske bara är nån lustigkurre.
https://www.targetaid.com/se/associatio ... 2ffce16e97Wikegårds stridskassa 53 Minuter sedan skrev:Joakim Nordström: 100 SEK
Vore kul att få vinna SM-guld med Stockholms bästa klubb!
Då undrar man ju om det är det den Jocke Nordström? Gamle gnagarn? Enda rimliga spelaren med det namnet. Inte gjort en match i Schweiz denna säs, verkar råskadad. Men "vinna SM-guld med" låter som spelarsnack. Är det en hint från Wiken? Center av klass med ett jävla grit är han iaf.
https://www.eliteprospects.com/player/1 ... -nordstrom
Verkar ju inte sannolikt denna säsong, men en väldigt stabil SHL-värvning om vi skulle nå dit. Vi behöver verkligen en riktig center av klass och Jocke är en sån spelartyp som Wiken garanterat tänder på.
Nån som vet om han är råtta eller bara råkat spela där?
Ska dock sägas att en "Richard Gynge" också skänkt en hundring, så det kanske bara är nån lustigkurre.
Säg den glädje som varar
- diftobbe89
Silly Season 2024/25
Du brukar ju vara skarp broder, hård kväll? Är väl ändå ganska uppenbart att någon driver. Fan skulle han in och skänka en hundring och skriva sådär för.
Spela fult
- DIF_Soldier
Silly Season 2024/25
Ja inte fan vet jag, det är därför jag frågar om han har DIF-sympatier. De senaste säsongerna har skämtet "Klasen é klar" blivit verklighet, Krüger, Norman, Brodin och Thoresen har alla spelat för DIF I fucking HockeyAllsvenskan, så inget skulle förvåna mig. Att en 32-årig Stockholmskille vänder blickarna hemåt är ingen kioskvältare direkt. Som sagt, det skulle verkligen vara en Wikegård-värvning.diftobbe89 skrev: ↑2025-01-25 02:13:07 Du brukar ju vara skarp broder, hård kväll? Är väl ändå ganska uppenbart att någon driver. Fan skulle han in och skänka en hundring och skriva sådär för.
Säg den glädje som varar
- diftobbe89
Silly Season 2024/25
Tillvägagångsättet vore lika märkligt oavsett, DIF-sympatier eller ej, men han kanske sitter nere i Schweiz och flörtar på fyllan och inte kom på nån annan idé att nå fram.DIF_Soldier skrev: ↑2025-01-25 02:29:25Ja inte fan vet jag, det är därför jag frågar om han har DIF-sympatier. De senaste säsongerna har skämtet "Klasen é klar" blivit verklighet, Krüger, Norman, Brodin och Thoresen har alla spelat för DIF I fucking HockeyAllsvenskan, så inget skulle förvåna mig. Att en 32-årig Stockholmskille vänder blickarna hemåt är ingen kioskvältare direkt. Som sagt, det skulle verkligen vara en Wikegård-värvning.diftobbe89 skrev: ↑2025-01-25 02:13:07 Du brukar ju vara skarp broder, hård kväll? Är väl ändå ganska uppenbart att någon driver. Fan skulle han in och skänka en hundring och skriva sådär för.
Spela fult
Silly Season 2024/25
Om man vill försöka leva i en fantasivärld så borde det va lätt att locka hit i år. Storstad, rejäl chans att spela för något samt att (förhoppningsvis) ekonomin lär finnas till viss del. Att det är det sen är Wiken man ska spela för lär väl va huvudet på spiken!
”Har ledtrådar ute” fan vad den här säsongen håller en i chocktillstånd från start till mål.
”Har ledtrådar ute” fan vad den här säsongen håller en i chocktillstånd från start till mål.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2024/25
Osten östlund skrev: ↑2025-01-24 22:25:32"Lugn, GULD och hans nätverk fixar det "!
Var faktiskt och spela golf
Men det handlade mer om hur glada vi var över Trump
Och att samtliga zz golf nu portar trans/ woke
nya regler ang moskeer här poletik helt enkelt
Det var liknade tillställningar över hela landet
Det är faktiskt karneval stämning här på grund av att galenskapens tider är över och från i år kan inte NHL tvinga spelare och bära regnbågs var det enda som hade sport anknytning
(Men jag bidrar doc ). inte dom jag spelar golf med
( Make DIF great again )
The DIF ONE
Silly Season 2024/25
Otroligt tveksamma åsikter överlag, men kanske inte hör hemma i Silly Season-tråden?GULD skrev: ↑2025-01-25 09:37:41Osten östlund skrev: ↑2025-01-24 22:25:32"Lugn, GULD och hans nätverk fixar det "!
Det är faktiskt karneval stämning här på grund av att galenskapens tider är över och från i år kan inte NHL tvinga spelare och bära regnbågs var det enda som hade sport anknytning
( Make DIF great again )
-
Silly Season 2024/25
https://hockeynews.se/nyheter/har-ar-sp ... -marknaden
För er med Plus så listan Hockeynews några spelare som är lediga här.
Någon intressant?
För er med Plus så listan Hockeynews några spelare som är lediga här.
Någon intressant?
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2024/25
tobijoh skrev: ↑2025-01-25 09:48:10Otroligt tveksamma åsikter överlag, men kanske inte hör hemma i Silly Season-tråden?GULD skrev: ↑2025-01-25 09:37:41Osten östlund skrev: ↑2025-01-24 22:25:32"Lugn, GULD och hans nätverk fixar det "!
( Make DIF great again )
Håller med till 100% ang Sillyn
Kände behov då min golf hamnade på tal
Ps
bra att Berg s är (Man i huset ) och är åter i laget
Senast redigerad av GULD den 2025-01-25 10:19:08, redigerad totalt 1 gånger.
The DIF ONE