Jim Morrison skrev: ↑2025-01-02 12:14:51
Jag tror inte man är oävna till att värva om någonting dyker upp på grund av att maximera tillfället men vi har ju inget behov av det. Tycker det är viktigt att poängtera skillnaden.
Sedan kanske arbeta med befintlig trupp, skapa behov/uppgradera!?
Exempelvis:
- Andren och Rensfeldts kontrakt går ut i maj. Dom 2 måste väll tänka på sin framtid? Släppa dom tidigare till nån klubb. För att skriva nya kontrakt.
mb81 skrev: ↑2025-01-02 13:36:03
Löven och ssk värvar dessutom mest för de fått skador.
Exakt. Antonen och Girard är ju inga bomber direkt. Girard verkar man inte vara jättenöjd med bland lövensupportrar.
Så länge Wiken inte värvar bara för att så är jag nöjd (likt förra säsongen med bla Dahlström). Ingen annan har ju kommit med en direkt bomb heller.
Förstår det med tanke på att det var deras supportervärning.
Men det är en ganska trygg värvning vilket de behöver. Framåt är man annars oerhört vassa och behöver knappast fler poängspelare.
Det tycker inte jag heller. Däremot tycker jag vi bör slanta upp om det dyker upp spets, oavsett position.
Antonen är på förhand ingen monstervärvning men jag har alltid respekt för vad Georgsson värvar. Han är grym på det han gör. Det kan med andra ord vara en kanonvärvning.
– Jag har faktiskt inga funderingar på nånting. Vi har örat mot rälsen.
Tack!
Jag tror han är jätteärlig här, tyvärr. Blir nog varken en toppback eller en målvakt.
Så jävla tråkigt att vi slänger den här säsongen i sjön.
Kul för Wikegård med Djurgårdshjärtat iallafall, kanske han får in nya Sonos till gymmet istället. Varför ska våra pengar slösas på spets.
Kan vara sunt också. Ingen idé att värva i onödan och slänga pengarna i sjön. Så länge man inte drar på sig skador så känns det inte som att det är någon idé att värva. Man har bra bredd och nu har Hävelid börjat spela upp sig också.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
AlltidDIF skrev: ↑2025-01-02 21:04:10
Tycker de ändå är bra att vi är lite kyliga.. kan komma riktigt bra spelare och bli tillgängliga och då är vi redo
Kelleher är ju som ett topp-nyförvärv
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vikas skrev: ↑2025-01-02 10:13:34
Om det stämmer att vi inte letar efter något så är det fullständigt hål i huvudet och förtroendet är redan förbrukat för Wikegård.
Precis alla vet att vår målvakt & backsida är extremt bräcklig.
Vad händer om Hävelid åker på en skada i slutspelet? Ska vi stå där med Andrén igen?
Är sjävklart frustrerande, när våra konkurrenter rustar. Vi gör skit prestationer mot bottenlag!
Skulle det nu vara så? Så kommer Wiken och co bli helgonförklarade, ifall dom håller den linjen och lyckas!
Misslyckas dom, så lär han få svårt. Att få till samma hype ( pengar ) i HA nästa säsong igen. Samt så har inte Wiken hur "mycket energi" som helst heller!
Själv gissar jag på att han har en slips klar innan Januari. Samt något mer innan fönstret stänger.
Då har han ganska god tid på sig ändå att hitta en passande slips.