Men jag önskar dig lycka till i din framtid i Detroit och hoppas att du snart blir deras förstamålvakt!

Tack för dina underbara insatser i Djurgården

Hoppas verkligen att du någon dag vaktar djurgårdens mål igen.

Enligt Daniel Larsson själv så har han inte lovat någonting muntligt.Stambert skrev:Ehhhhh, är det ingen som läst nyheten på den här hemsidan?!?! Det står ju för fan rakt ut att Daniel Larsson är en smutsig liten judas: "Djurgården har under en tid haft en muntlig överenskommelse med Daniel Larsson om att han skulle spela i Djurgården kommande säsong även om han skriver på för Detroit Red Wings.
Under gårdagen fick dock Djurgården besked av Daniel att han kommer att fortsätta karriären i Detroit Red Wings organisation och därmed lämna Djurgården."
Han bryter en muntlig deal och sätter DIF i en jävligt svår sits i mitten av maj! Och den byfånen sitter folk på det här forumet och önskar lycka till?!?!?
Daniel Larsson är icke önskvärd i den här klubben för all framtid.
DANIEL LARSSON, JAG VILL ALDRIG MER SE DIG I EN DJURGÅRDSTRÖJA!
JUDAS!
Det är inte Larssons fel att han har svängt i sitt beslut. Tidigare räknade Detroit med Hasek, men det gör de inte längre. Hade Hasek blivit kvar så hade målvaktsplatserna i Detroit varit fulla och därmed hade Larsson fått nöta bänk bakom Howard i farmarlaget, men nu när andraplatsen är öppen i Detroit kommer Larsson börja säsongen med mycket speltid i farmarlaget - och det lär inte dröja innan han får chansen i NHL. Detroit vill ju satsa på Howard/Larsson som målvaktspar i framtiden, så det vore riktigt dumt av honom att inte ta den här chansen.Stambert skrev:Ehhhhh, är det ingen som läst nyheten på den här hemsidan?!?! Det står ju för fan rakt ut att Daniel Larsson är en smutsig liten judas: "Djurgården har under en tid haft en muntlig överenskommelse med Daniel Larsson om att han skulle spela i Djurgården kommande säsong även om han skriver på för Detroit Red Wings.
Under gårdagen fick dock Djurgården besked av Daniel att han kommer att fortsätta karriären i Detroit Red Wings organisation och därmed lämna Djurgården."
Han bryter en muntlig deal och sätter DIF i en jävligt svår sits i mitten av maj! Och den byfånen sitter folk på det här forumet och önskar lycka till?!?!?
JUDAS!
Stambert skrev:Ehhhhh, är det ingen som läst nyheten på den här hemsidan?!?! Det står ju för fan rakt ut att Daniel Larsson är en smutsig liten judas: "Djurgården har under en tid haft en muntlig överenskommelse med Daniel Larsson om att han skulle spela i Djurgården kommande säsong även om han skriver på för Detroit Red Wings.
JUDAS!
Muntliga avtal är inte vattentäta. Det krävs att det finns på papper. Sedan tror jag personligen fasiken så mycket mer på Larsson i detta fall än vad jag gör på ledningen som mer eller mindre konsekvent visar prov på inkompetens.Stambert skrev:Ehhhhh, är det ingen som läst nyheten på den här hemsidan?!?! Det står ju för fan rakt ut att Daniel Larsson är en smutsig liten judas: "Djurgården har under en tid haft en muntlig överenskommelse med Daniel Larsson om att han skulle spela i Djurgården kommande säsong även om han skriver på för Detroit Red Wings.
JUDAS!
Hasek slutar.Buford skrev:Kan bara hålla med Kall-El, vi vet inte vad Detroit och Larsson har kommit överens om nu på slutet. Troligen är det så att någon av dom äldre målvakterna i Detroit försvinner och vips, så öppnas nya dörrar för Larsson.