Hawk skrev:Någon mer än jag som blir så jävla förbannad varje gång dom bryter för reklam mitt i matchen?
Hur i helvete kan dom få göra så?
skit viasat
Samma här, fan det där med reklam har fan gått för långt! Och fyfan, vad jobbigt det måste vara på spelarna att dom måste vänta, osv pga reklam pauser...
Hellre kanal 6 än kanal 3. Men det bästa är ju kanal 1 och 2
Brukar också säga att SVT är bättre, men jag vettifan. Alla dessa kanalbyten mitt i matcherna börjar bli tröttsamma.
men det är det värt för att få se och/eller höra Kung Wikegård
Hawk skrev:Någon mer än jag som blir så jävla förbannad varje gång dom bryter för reklam mitt i matchen?
Hur i helvete kan dom få göra så?
skit viasat :evil:
Samma här, fan det där med reklam har fan gått för långt! Och fyfan, vad jobbigt det måste vara på spelarna att dom måste vänta, osv pga reklam pauser...
Hellre kanal 6 än kanal 3. Men det bästa är ju kanal 1 och 2
Brukar också säga att SVT är bättre, men jag vettifan. Alla dessa kanalbyten mitt i matcherna börjar bli tröttsamma.
alla dessa reklamavbrott är bra mycket tröttsammare än nått enstaka kanalbyte under en match...iaf enl min mening;)
Någon mer än jag som stör mig på den otroligt dåliga nivå domarna håller? Då ska tillägas att linjedomarna inkluderas i det, vet inte hur många offside dem har missat och då har jag enbart kollat Sveriges matcher.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
pekka21 skrev:Någon mer än jag som stör mig på den otroligt dåliga nivå domarna håller? Då ska tillägas att linjedomarna inkluderas i det, vet inte hur många offside dem har missat och då har jag enbart kollat Sveriges matcher.
Då kan jag informera dig att domarna håller samma nivå på de andra matcherna också.
Tycker dock, att det är jävligt skoj att flera av de s.k "stryklagen börjar etablera sig på allvar i VM. Och gör faktiskt bra ifrån sig! Dvs, Danmark,Vitryssland,Norge har ju gjort det jävligt bra ifrån sig. Härligt att se.
stolpskott skrev:Tycker dock, att det är jävligt skoj att flera av de s.k "stryklagen börjar etablera sig på allvar i VM. Och gör faktiskt bra ifrån sig! Dvs, Danmark,Vitryssland,Norge har ju gjort det jävligt bra ifrån sig. Härligt att se.
Vitryssland har väl alltid varit en bra utmanare om skrällplatsen bland "blåbärslagen"? Vem minns inte Salt Lake City?