HA 24/25 Björklöven - Djurgårdens IF 22/11
Nä, det här får Kimby och resten av båset ta på sig, icke godkänt nånstans.
Kung Krüger.
Verkar inte spela någon roll hur många gånger Andren bevisar att han inte ska stå.... han får stå igen iaf...DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2024-11-22 21:22:18 Utklassning.
Rätt säker på att det hade sett annorlunda ut om Hävelid stått från början. Ingen tror på det här och det rinner iväg, rätt naturligt.
Andrén står förhoppningsvis inte en minut till i Djurgården.
Du är den dummaste och mest korkade jävel på detta forum, du har noll jävla koll på vad som händer och sker.
Varför höjer Tv4 arenaljudet så extremt i tredje? Knappast så att det låter tre gånger högre från publiken i sista perioden!
Andréns tur.... Målvakt är den enda positionen där prestation är totalt oviktigt. Totalt skyddad yrkesgrupp. Alltid synd om dem.Jim Morrison skrev: ↑2024-11-22 21:26:53 Ska bli oerhört intressant att se vem som står nästa match. Då får vi se om Kimby har några kulor.
Riv Andréns kontrakt nu Wikegård. Ingen utespelare hade kommit undan som amatör.
Senast redigerad av Manijock den 2024-11-22 21:30:33, redigerad totalt 1 gånger.
Haha sopa! Vad fan har Thore gjort den han kom?
Märks så tydligt att du inte hållit på med någon lagsport. Gå ska tragiskt att du sitter och dömmer andra, men ställer krav som en jävla kärring själv!
Senast redigerad av Robbex den 2024-11-22 21:31:48, redigerad totalt 1 gånger.
Har man ju sagt några gånger redan och ändå står han där igen. Lika usel som innan...DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2024-11-22 21:22:18 Andrén står förhoppningsvis inte en minut till i Djurgården.
Lena är så förbannt jobbig att lyssna på. När ska hon få sparken?
Vill redan nu be om ursäkt för vissa uttryck och antaganden( som kan vara fel) i detta inlägg.
Tränar frågan hur i helvete ska våra tränare stoppa puckar, visst att de har posten att bestämma vilka som ska spela och vilka roller de ska ha på isen. Där tycker jag att Brodin i sin intervju var väldigt tydlig med att han har fått rätt instruktioner för att kunna utföra sitt jobb på rätt sätt. Tror inte att Brodin är ensam om att få instruktioner som är förståeliga. Vi har de tränare vi har och jag personligen tror dessa gör ett bra jobb.
Sen att jag tycker att Djurgårdens Hockey svek oss alla genom att göra sig av med Robban är ingen hemlighet, men det hade aldrig hänt med dagens ledning, just därför litar jag på att ledningen gör rätt val angående tränar frågan.
Att på riktigt kritisera att man lägger pengar på våra juniorer är ju tyvärr bara hål i huvudet, om det inte vore för dessa så skulle vi spela derby mot Bajen, titta bara på vad vi har tagit fram trots andra ligan, hyffsat framgång när man investerar i bänkar och trunkar.
Vi har något riktigt bra på gång trotts enorma platt fall i vissa matcher.
Vi som supportrar kan gapa, hota, inga pengar från mig, skicka tränaren , av gå ledning. Men om ni stannar upp i ert hat mot allt och alla börjar andas så ser ni att vi har något riktigt bra på gång.
Men för att få det som sker idag att växa vidare till något stabilt och framgångsrik på sikt, så tror jag inte att kicka tränare, eller byta ut vår ledning, eller skära ner pengar till våra påläggs kalvar. kortsiktigt måste vi hitta en målvakt som kan vinna matcher åt oss oavsett om spelet inte funkar bland utespelarna. De som står i kassen idag måste ut på andra äventyr och bygga självförtroende för hos oss funkar det tyvärr inte.
Tränar frågan hur i helvete ska våra tränare stoppa puckar, visst att de har posten att bestämma vilka som ska spela och vilka roller de ska ha på isen. Där tycker jag att Brodin i sin intervju var väldigt tydlig med att han har fått rätt instruktioner för att kunna utföra sitt jobb på rätt sätt. Tror inte att Brodin är ensam om att få instruktioner som är förståeliga. Vi har de tränare vi har och jag personligen tror dessa gör ett bra jobb.
Sen att jag tycker att Djurgårdens Hockey svek oss alla genom att göra sig av med Robban är ingen hemlighet, men det hade aldrig hänt med dagens ledning, just därför litar jag på att ledningen gör rätt val angående tränar frågan.
Att på riktigt kritisera att man lägger pengar på våra juniorer är ju tyvärr bara hål i huvudet, om det inte vore för dessa så skulle vi spela derby mot Bajen, titta bara på vad vi har tagit fram trots andra ligan, hyffsat framgång när man investerar i bänkar och trunkar.
Vi har något riktigt bra på gång trotts enorma platt fall i vissa matcher.
Vi som supportrar kan gapa, hota, inga pengar från mig, skicka tränaren , av gå ledning. Men om ni stannar upp i ert hat mot allt och alla börjar andas så ser ni att vi har något riktigt bra på gång.
Men för att få det som sker idag att växa vidare till något stabilt och framgångsrik på sikt, så tror jag inte att kicka tränare, eller byta ut vår ledning, eller skära ner pengar till våra påläggs kalvar. kortsiktigt måste vi hitta en målvakt som kan vinna matcher åt oss oavsett om spelet inte funkar bland utespelarna. De som står i kassen idag måste ut på andra äventyr och bygga självförtroende för hos oss funkar det tyvärr inte.
Andrén kommer med största säkerhet stå i decemberderbyt mot isråtta.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2024-11-22 21:22:18 Utklassning.
Rätt säker på att det hade sett annorlunda ut om Hävelid stått från början. Ingen tror på det här och det rinner iväg, rätt naturligt.
Andrén står förhoppningsvis inte en minut till i Djurgården.
Och bli utbytt i period 2 då vi leder med 28-4 i skott men i mål leder isråtta med 0-4.
VAKNA AGERA
Wiken visa nu att du har ballar av stål.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det är Så här bra vi är! Jubla när vi möter Kalmar, Nybro, Almtuna och Västerås går ju.
Slöaste truppen som vanligt. Bara Eklund som håller nivå.
Resten kan gå upp i ringen och köra lite MMA så de lär sig våga ta lite smärta.
Jävla glassare
Slöaste truppen som vanligt. Bara Eklund som håller nivå.
Resten kan gå upp i ringen och köra lite MMA så de lär sig våga ta lite smärta.
Jävla glassare
Senast redigerad av Knickedick den 2024-11-22 21:34:05, redigerad totalt 1 gånger.