Vi har en. Vi vägrar bara låta honom stå...
HA 24/25 Björklöven - Djurgårdens IF 22/11
It's the hope that kills you.
håller med gillar det skarp, och till alla hatare av tränarna så sa Brodin själv att han har fått en roll och uppgift, därför blir det lättare att jobba.
Sen sade han även att tid på is och roll inte stämde med hans egna önskemål, men att det var upp till honom att ta andra roller. Det angående Brodin är äkta järnkamins anda.
Det i mina ögon är enormt bra ledarskap, som visar exakt vad som krävs av dig, och du som individ kan fokusera fullt upp på din uppgift. Inget annat svammel gillar skarpt.
Okej.Janzoo skrev: ↑2024-11-22 20:19:25Jag har inte ens yttrat någon personlig åsikt om det som diskuterades, jag konstaterade bara att #10 hade rätt i att ursprungsinlägget innehöll ett påstående om att Kimby inte gjorde någonting vid 1-1.daaviid skrev: ↑2024-11-22 20:15:22Okej, man kan välja att göra som du och stanna vid första meningen och totalt ignorera innebörden utav hela meddelandet.
Ingenstans har jag tagit ursprungsinlägget ur sin kontext eller påstått att man tyckte att Kimby skulle ta TO efter 1-1. Som sagt,jag har inte kommenterat det som diskuterades.

Senast redigerad av daaviid den 2024-11-22 20:26:11, redigerad totalt 1 gånger.
Provocerande att återigen torska på att man har sämre målvakt.
Solklar goaltender interference. Ironiskt att just Fortier sedan gör målet då han borde varit utvisad.
Solklar goaltender interference. Ironiskt att just Fortier sedan gör målet då han borde varit utvisad.
Såvitt jag vet är inte DIF Hockey ngt slags Samhall för hockeymålvakter
Stolt, men aldrig nöjd
Fortier träffar mål. 50% att den sitter! Exakt så illa är det
Vilken skam! Men skönt att slippa vara orolig. Fyra kommer vi! Spikat till nyår.
Med en målvakt hade vi kommit topp 2.

Vilken skam! Men skönt att slippa vara orolig. Fyra kommer vi! Spikat till nyår.
Med en målvakt hade vi kommit topp 2.
-
Saknar Thoresen en sån här match.
Han som skulle käka upp Nilsson och Forsberg i slutspelet. Borde kunna visa en del av det nu? Ser honom knappt.
Han som skulle käka upp Nilsson och Forsberg i slutspelet. Borde kunna visa en del av det nu? Ser honom knappt.
Bra coachat Kimby! Hoppas du är nöjd! Kanske kan ställa en blind i kassen nästa match?
Vi gav upp den här matchen när vi vi startade Andrén. Alla mål är inte hans fel men han sprider verkligen osäkerhet kring sig och räddar ingenting som inte är plockpotatis.
Vi tycker tydligen det är viktigare att vara snälla än att ta så många grundseriepoäng som möjligt.
Vi tycker tydligen det är viktigare att vara snälla än att ta så många grundseriepoäng som möjligt.
Men sluta nu…. Ihåligt deluxe i egen zon…
Jättekuldaaviid skrev: ↑2024-11-22 20:25:34Okej.Janzoo skrev: ↑2024-11-22 20:19:25Jag har inte ens yttrat någon personlig åsikt om det som diskuterades, jag konstaterade bara att #10 hade rätt i att ursprungsinlägget innehöll ett påstående om att Kimby inte gjorde någonting vid 1-1.
Ingenstans har jag tagit ursprungsinlägget ur sin kontext eller påstått att man tyckte att Kimby skulle ta TO efter 1-1. Som sagt,jag har inte kommenterat det som diskuterades.Vi släpper det helt enkelt. (Som Andrén skulle säga om skottet)

För……dåliga…. backar.
För…. Dåliga …. Målisar
För…. Trubbiga …. Forwards
Nä. Björkröven är bättre på allt.
HA forever för vår del känns det som.
För…. Dåliga …. Målisar
För…. Trubbiga …. Forwards
Nä. Björkröven är bättre på allt.
HA forever för vår del känns det som.
Ja...Värdelösa tränare som aldrig tar time-out för att förändra matchbilden, och en målvakt som skapar osäkerhet i hela laget. Vi har skickligheten i laget, men tyvärr har man värvat helt fel på dessa viktiga positioner.
In med Robert O och en ny målvakt idag...
In med Robert O och en ny målvakt idag...
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Dra åt helvete bara. Faller ihop helt!