?? Varken det första eller det senaste målet kan skyllas på honom
HA 24/25 Björklöven - Djurgårdens IF 22/11
Det där var däremot inte Andréns fel. Costmar följer inte sin gubbe.
Men byt ut honom ändå. Behöver väcka laget igen. Från att totalt dominera till att tappa allt efter första insläppta målet.
Men byt ut honom ändå. Behöver väcka laget igen. Från att totalt dominera till att tappa allt efter första insläppta målet.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Där gick vi bort oss rejält. Om någon gnäller på Andren efter det målet så slutar jag vara medlem. 
- Jim Morrison
Alla mål är inte Andréns fel men det är ohållbart att VARJE farligt läge mot oss blir mål. Varenda ett.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2024-11-22 19:33:06, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Andrén är för fan begynnelsen till kollapsen, vi tappade allt efter kvitteringen. Svårt att komma ikapp när vi har 50% målvakt.
Vart är timeout?!
Vart är timeout?!
Så, nu tar vi TO och byter keeper. Kan det vara så svårt?
Stolt, men aldrig nöjd
Man ser ju att laget kollapsar totalt när vi släpper in mål.
Finns ingen stabilitet eller trygghet överhuvudtaget där bak.
Finns ingen stabilitet eller trygghet överhuvudtaget där bak.
Är det fel på andren eller är det fel på målvaktstränaren?
Byt ut andren för i helvetw Kimby!!!
Byt ut andren för i helvetw Kimby!!!
-
- Säsongskort: Ja
En målskytt ska göra mål. En målvakt ska rädda puckarSimpan skrev: ↑2024-11-22 19:31:45 Jag håller med om att vi kanske behöver en ny målis men nu har vi hamnat i ett läge där vi skyller på Andren så fort vi släpper in ett mål nästan oavsett hur det ser ut! Satt och kollade NHL-highlights för nån dag sen och konstaterade att det släpptes in minst ett mål per match som många här på forumet hade avrättat Andren för men trots det såg jag ingen klaga på exempelvis Sjestiorkin för ett nästan identiskt mål som Andren släppte in! Det har blivit löjligt det sätt vi skyller allt på våra målisar! Som sagt, säger inte att de inte hade kunnat göra det bättre men vi måste lugna oss lite i vår kritik!
Klart att det inte är 100 på Andrén. Men det går inte att komma ifrån att han är seriens sämsta målvakt idag och många andra dagar.Simpan skrev: ↑2024-11-22 19:31:45 Jag håller med om att vi kanske behöver en ny målis men nu har vi hamnat i ett läge där vi skyller på Andren så fort vi släpper in ett mål nästan oavsett hur det ser ut! Satt och kollade NHL-highlights för nån dag sen och konstaterade att det släpptes in minst ett mål per match som många här på forumet hade avrättat Andren för men trots det såg jag ingen klaga på exempelvis Sjestiorkin för ett nästan identiskt mål som Andren släppte in! Det har blivit löjligt det sätt vi skyller allt på våra målisar! Som sagt, säger inte att de inte hade kunnat göra det bättre men vi måste lugna oss lite i vår kritik!
Så har det ju inte varit på samma sätt under denna säsong som tidigare. Man har varit mer stabila hittills.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
-
Blir ju en osäkerhet i hela laget. Kolla skotten.Simpan skrev: ↑2024-11-22 19:31:45 Jag håller med om att vi kanske behöver en ny målis men nu har vi hamnat i ett läge där vi skyller på Andren så fort vi släpper in ett mål nästan oavsett hur det ser ut! Satt och kollade NHL-highlights för nån dag sen och konstaterade att det släpptes in minst ett mål per match som många här på forumet hade avrättat Andren för men trots det såg jag ingen klaga på exempelvis Sjestiorkin för ett nästan identiskt mål som Andren släppte in! Det har blivit löjligt det sätt vi skyller allt på våra målisar! Som sagt, säger inte att de inte hade kunnat göra det bättre men vi måste lugna oss lite i vår kritik!
Skrämmande försvarsspel. Vi är helt virriga.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skillnaden är att det inte händer match efter match efter match. Målvakterna du pratar om vinner ett gäng matcher på egen hand när inte laget kommer upp i nivå.Simpan skrev: ↑2024-11-22 19:31:45 Jag håller med om att vi kanske behöver en ny målis men nu har vi hamnat i ett läge där vi skyller på Andren så fort vi släpper in ett mål nästan oavsett hur det ser ut! Satt och kollade NHL-highlights för nån dag sen och konstaterade att det släpptes in minst ett mål per match som många här på forumet hade avrättat Andren för men trots det såg jag ingen klaga på exempelvis Sjestiorkin för ett nästan identiskt mål som Andren släppte in! Det har blivit löjligt det sätt vi skyller allt på våra målisar! Som sagt, säger inte att de inte hade kunnat göra det bättre men vi måste lugna oss lite i vår kritik!