Skälvklart blir Eriksson 13e
Säsongen 2024/25
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2024/25
Tycker det är rimligt sett till nuvarande prestation. Grewe är väl kanske den som varit svagast på individuell basis, men fjärdekedjan som enhet har funkat för bra för att rota runt där, tycker jag. Sen vill jag lägga till att om en så bra spelare som Linus Eriksson är 13:e forward så får han inte sitta bänk en hel match, måste ges några byten.
Expert.
Säsongen 2024/25
Tycker lite synd om Axelsson som ska lira med iskalla Thore istället för heta Axelsson.
För mig är de här kedjorna givna:
Grewe Rensfeldt Brodin
Axelsson Kruger Eklund
Thore Costmar Larsson
Klasen Weigel Blomgren
Eriksson reserv( Kelleher lär ta Larssons eller Thores plats om inte weigel plockas ut och Thore centrar). Ser inga andra som underpresterar jämfört med förväntningarna.
Gott att Berg är tillbaka.
Nu kanske backsidan kan leva upp lite.
Berg bör spela med Ragge
Tychonic med Blixt
Scissons och Max (nya Tom Nilsson) #43
Hammarn blir 7:e
- SirDIFalot
Säsongen 2024/25
Thore är ju hur bra som helst.EspenK skrev: ↑2024-11-19 17:02:57Tycker lite synd om Axelsson som ska lira med iskalla Thore istället för heta Axelsson.
Grewe Rensfeldt Brodin
Axelsson Kruger Eklund
Thore Costmar Larsson
Klasen Weigel Blomgren
Eriksson reserv( Kelleher lär ta Larssons eller Thores plats om inte weigel plockas ut och Thore centrar). Ser inga andra som underpresterar jämfört med förväntningarna.
Berg bör spela med Ragge
Tychonic med Blixt
Expert.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongen 2024/25
SirDIFalot skrev: ↑2024-11-19 17:16:07Thore är ju hur bra som helst.EspenK skrev: ↑2024-11-19 17:02:57Tycker lite synd om Axelsson som ska lira med iskalla Thore istället för heta Axelsson.
Grewe Rensfeldt Brodin
Axelsson Kruger Eklund
Thore Costmar Larsson
Klasen Weigel Blomgren
Berg bör spela med Ragge
Tychonic med Blixt
Thore och Dicken oumbärliga
The DIF ONE
Säsongen 2024/25
Tycker Grewe absolut inte varit svagare än någon annan. Förmodligen bästa skridskoåkaren i kedjan, och stark på pucken. Känns nästan lite som speluppläggaren i den linen.SirDIFalot skrev: ↑2024-11-19 16:55:44Tycker det är rimligt sett till nuvarande prestation. Grewe är väl kanske den som varit svagast på individuell basis, men fjärdekedjan som enhet har funkat för bra för att rota runt där, tycker jag. Sen vill jag lägga till att om en så bra spelare som Linus Eriksson är 13:e forward så får han inte sitta bänk en hel match, måste ges några byten.
Jag håller som bekant Weigel och Eriksson som de svagaste spelarna.
Säsongen 2024/25
Varför inte passa på och köra en hel kedja Axelsson Axelsson Axelsson?EspenK skrev: ↑2024-11-19 17:02:57Tycker lite synd om Axelsson som ska lira med iskalla Thore istället för heta Axelsson.
Grewe Rensfeldt Brodin
Axelsson Kruger Eklund
Thore Costmar Larsson
Klasen Weigel Blomgren
Berg bör spela med Ragge
Tychonic med Blixt

Säsongen 2024/25
Jag tycker vi kör en hel laguppställning med Axelsson!Chabo skrev: ↑2024-11-19 18:43:16Varför inte passa på och köra en hel kedja Axelsson Axelsson Axelsson?EspenK skrev: ↑2024-11-19 17:02:57Tycker lite synd om Axelsson som ska lira med iskalla Thore istället för heta Axelsson.
Grewe Rensfeldt Brodin
Axelsson Kruger Eklund
Thore Costmar Larsson
Klasen Weigel Blomgren
![]()
Berg bör spela med Ragge
Tychonic med Blixt
Hammarn blir 7:e![]()

-
Säsongen 2024/25
Klasen! Grymt hanterat gällande avstängningen. Inte gett media ett skit!
Säsongen 2024/25
Ingen avstängning på Lill-fimp
Säsongen 2024/25
Dick med på bussen till Umeå
Säsongen 2024/25
Iskalla ThoreEspenK skrev: ↑2024-11-19 17:02:57Tycker lite synd om Axelsson som ska lira med iskalla Thore istället för heta Axelsson.
Grewe Rensfeldt Brodin
Axelsson Kruger Eklund
Thore Costmar Larsson
Klasen Weigel Blomgren
Berg bör spela med Ragge
Tychonic med Blixt

-
Säsongen 2024/25
2 matcher var för slipsarna. Så då är det Andrens tur imorgon?
Säsongen 2024/25
Hemska tanke. Vet hur det såg ut sist han fick möta dem.... Eller bättre motstånd överlag!Osten östlund skrev: ↑2024-11-21 14:15:02 2 matcher var för slipsarna. Så då är det Andrens tur imorgon?
Finns inget tak på hur många mål det kan bli.