Sämre kan de väl ändå inte bli? Så vi har inget att förlora på det!Jim Morrison skrev: ↑2024-10-16 20:28:36 Munther har A-lagskontrakt, varför får inte han spela? Det kan omöjligen bli sämre. Förvisso kanske våra två ordinaries psyken går totalt ned i botten då men tough luck.
HA 24/25 Aik - Djurgårdens IF 16/10
Det är ju inte Kimby som bränner öppna mål eller släpper allt och lite till... Jag trodde faktiskt att det var Mikkos fel efter förra säsongen, men bevisligen så hade jag fel, det är Andrén och Hävelid som är helt värdelösa.
Senast redigerad av sauron den 2024-10-16 20:31:36, redigerad totalt 1 gånger.
It's the hope that kills you.
- Klaudius21
Tror nästan vår ineffektivitet påverkas av våra dåliga målvakter med. Om man tränar med målvakter som släpper in vartannat skott så inte hundra på att man är kass på att hitta nät mot bra målvakter under matcherna.
Allt annat har ju fungerat enligt förväntan, men vilket felbeslut att sparka Mikko, riva med Hävelid kan ju omöjligen varit dyrare? Men nu är det bara att agera, in med Munther eller prova vad som helst egentligen.Manijock skrev: ↑2024-10-16 20:20:34 Förväntar mig att Wikegård kommer med en målvaktslösning innan veckan är slut. Munther får stå mot Almtuna. Fjärdekeepern kan stå reserv. Andrén, Hävelid och Andreasson kan lämna in nycklarna ikväll.
Bara jobba Wikegård. Du är inte här för att hänga lite med polarna sista åren innan pension.
Imorgon vill jag ha en video där du talar klarspråk hur vi ska kunna gå vidare härifrån och att professionell målvakt av duglig heltidsnivå är på gång in.
Varför har inte Kimby nyttjat en enda TO i år?
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Skulle säga att de skapar fler högkaratiga
chanser än vad vi gör. Impotent spel av oss.
chanser än vad vi gör. Impotent spel av oss.
Inte ens i närheten av lika dåliga. Alltså, det här är historiskt på alla sätt och vis. Vi har seriens i särklass bästa försvarsspel men målvakter som inte skulle stoppa en badboll. Det är ett experiment som visar att det gamla pratet om den viktigaste positionen definitivt är sann. Med en dålig målvakt vinner man inte oavsett hur bra laget framför är. Med det här målvaktsspelet hade inte Löven krossat Mora, Brynäs hade inte gått upp och Saik hade inte vunnit SM. Så pass illa är det och jag är så satans trött att se två individer pissa bort poäng åt oss..EspenK skrev: ↑2024-10-16 20:24:10Ridderwall och vad han nu hette från Södertälje.Manijock skrev: ↑2024-10-16 20:22:44Det är ingen diskussion. Det är helt otänkbart att vi tidigare stått med två så usla alternativ samma säsong tidigare. Det hade man kommit ihåg!Jim Morrison skrev: ↑2024-10-16 20:20:25 Kan vara de två sämsta målvakterna jag någonsin sett i DIF.
Lider med laget! Herregud vad hopplöst att ens försöka.
-
Förra friläget säljer han sig totalt och lämnar all yta mellan benen, som att han spelar helt utan klubba.
Det här friläget så går han ihop alldeles för tidigt istället och lägger all kraft på att ta det som går mellan benen, sen släpper en isare med knapp styrfart på sidan om benskyddet.
Nivån på våra målvakter liknar random 11-åring som spelar hockey på gatan men aldrig satt sin fot i en målvaktsutrustning.
Fyfan.
Sen att alla våra stjärnor viker ner sig så fort gnaget står på andra sidan är också så sjukt förnedrande.
Thoresen, Weigel, Klasen… ingen på plats idag?
Pissar på skölden.
Det här friläget så går han ihop alldeles för tidigt istället och lägger all kraft på att ta det som går mellan benen, sen släpper en isare med knapp styrfart på sidan om benskyddet.
Nivån på våra målvakter liknar random 11-åring som spelar hockey på gatan men aldrig satt sin fot i en målvaktsutrustning.
Fyfan.
Sen att alla våra stjärnor viker ner sig så fort gnaget står på andra sidan är också så sjukt förnedrande.
Thoresen, Weigel, Klasen… ingen på plats idag?
Pissar på skölden.
Kan nog bli en stress att veta att man måste göra ett visst antal mål eftersom våra målvakter släpper minst 2-3 lätta skott! Så tror du kan ha en poäng!Klaudius21 skrev: ↑2024-10-16 20:31:08 Tror nästan vår ineffektivitet påverkas av våra dåliga målvakter med. Om man tränar med målvakter som släpper in vartannat skott så inte hundra på att man är kass på att hitta nät mot bra målvakter under matcherna.
Det är mer att man håller för hårt i klubban för man vet att man måste göra 4 mål varje match för att vinna.Klaudius21 skrev: ↑2024-10-16 20:31:08 Tror nästan vår ineffektivitet påverkas av våra dåliga målvakter med. Om man tränar med målvakter som släpper in vartannat skott så inte hundra på att man är kass på att hitta nät mot bra målvakter under matcherna.
Vad är det för sorgligt med den? Jag tycker brodda är skit och du wiken, vad är det för skillnadKnickedick skrev: ↑2024-10-16 20:29:30Haha! Älskar att jag träffade så rätt att du måste söka en sorglig comeback……….#10 skrev: ↑2024-10-16 20:26:51Det säger mer om dig än om wiken kan jag lovaKnickedick skrev: ↑2024-10-16 20:25:21Förväntar mig att Wikegård avgår!Manijock skrev: ↑2024-10-16 20:20:34 Förväntar mig att Wikegård kommer med en målvaktslösning innan veckan är slut. Munther får stå mot Almtuna. Fjärdekeepern kan stå reserv. Andrén, Hävelid och Andreasson kan lämna in nycklarna ikväll.
Bara jobba Wikegård. Du är inte här för att hänga lite med polarna sista åren innan pension.
Imorgon vill jag ha en video där du talar klarspråk hur vi ska kunna gå vidare härifrån och att professionell målvakt av duglig heltidsnivå är på gång in.
Han vill bara sola sig i glansen och ha lite mer uppmärksamhet!
Känns som att allt är ett Jävla PR-jippo för honom.
Han har ju inte en suck koll på hur man sätter ihop ett bra lag!
Gubbar och ofärdiga Juniorer och kompisar till ledarstaben.
Detta är inte OK Wiken!
Fortsätt grina
- Lee Harvey Oswald
Neej, vad fan hade jag förväntat mig, att DIF skulle vara DIF som omväxling...?
Somnar om....
Somnar om....
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan