Kommer det ut nån slips att ha på marknaden så tar vi honom, har inte med thores vara eller icke vara att göraRobbex skrev: ↑2024-10-16 20:22:05 Skrev det innan match att vi blir avklädda och mycket riktigt. Vi fortsätter böja oss ner och ta den i röven.
Vem fan tror att vi går upp med detta lag egentligen? Isåfall är man riktigt rubbad. Felbyggt så jävla mycket. Thore är ett jävla skämt, att han inte har hjärta att redan nu bryta kontraktet och låta oss lägga slantarna på en slips istället är ju otroligt.
Nä, fy fan! Pinsamt är bara förnamnet!!!
HA 24/25 Aik - Djurgårdens IF 16/10
Jag är beredd att tulla på moralen, Reiderborn är välkommen, fan det är krig i hela världen ändå
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Förväntar mig att Wikegård avgår!Manijock skrev: ↑2024-10-16 20:20:34 Förväntar mig att Wikegård kommer med en målvaktslösning innan veckan är slut. Munther får stå mot Almtuna. Fjärdekeepern kan stå reserv. Andrén, Hävelid och Andreasson kan lämna in nycklarna ikväll.
Bara jobba Wikegård. Du är inte här för att hänga lite med polarna sista åren innan pension.
Imorgon vill jag ha en video där du talar klarspråk hur vi ska kunna gå vidare härifrån och att professionell målvakt av duglig heltidsnivå är på gång in.
Han vill bara sola sig i glansen och ha lite mer uppmärksamhet!
Känns som att allt är ett Jävla PR-jippo för honom.
Han har ju inte en suck koll på hur man sätter ihop ett bra lag!
Gubbar och ofärdiga Juniorer och kompisar till ledarstaben.
Detta är inte OK Wiken!
Calle i mål så hade vi varit på samma poäng som Löven. Upp med Munther och åtminstone se om han också kryper ihop som en köttbulle på varje skott eller om han vill stå i mål och hjälpa till när det står och väger. 5 bra lägen och 4 mål för gnägget!Jim Morrison skrev: ↑2024-10-16 20:20:25 Kan vara de två sämsta målvakterna jag någonsin sett i DIF.
En stor miss på Wiken än så länge, han satsade på fel häst när han sparkade målvaktstränaren.
Ser mer och mer av att vi förvisso spelar bra men blir lite ängsliga och överarbetar i de avgörande lägena. Måste nog agera med vilken annan målis som helst innan det sprider sig.
Vi var lätt det bättre laget, borde vunnit, faller på att vi har fotbolls-psyken! Kul!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Jag blir i och för sig så djävla less på "vissa" av våra backar och båda målisarna. Men är det i grund och botten deras fel? Vem har satt ihop laget, vem tycker eller tyckte att det här är spelare som har potential ( Praetori) borträknad
Faktum är att målisarna och vissa backar håller inte för fem öre, Trodde verkligen Wikegård att de spelarna skulle räcka till? Kimby har väl inte så mycket val mera än att ställa den skit som finns på isen

Faktum är att målisarna och vissa backar håller inte för fem öre, Trodde verkligen Wikegård att de spelarna skulle räcka till? Kimby har väl inte så mycket val mera än att ställa den skit som finns på isen
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Det säger mer om dig än om wiken kan jag lovaKnickedick skrev: ↑2024-10-16 20:25:21Förväntar mig att Wikegård avgår!Manijock skrev: ↑2024-10-16 20:20:34 Förväntar mig att Wikegård kommer med en målvaktslösning innan veckan är slut. Munther får stå mot Almtuna. Fjärdekeepern kan stå reserv. Andrén, Hävelid och Andreasson kan lämna in nycklarna ikväll.
Bara jobba Wikegård. Du är inte här för att hänga lite med polarna sista åren innan pension.
Imorgon vill jag ha en video där du talar klarspråk hur vi ska kunna gå vidare härifrån och att professionell målvakt av duglig heltidsnivå är på gång in.
Detta är inte OK Wiken!
Helt enig. Detta var nog det sämsta motståndet vi mött så här långt. Extra smärtsamt då såklart att vi har målvakter som fullständigt suger. Möjligen kanske det sämsta målvaktsparet jag har sett i DIF. Jisses…Hillberry blue skrev: ↑2024-10-16 20:22:33 Om man nu ska se lite nyktert på matchen, tycker dom är ett av de sämre lagen vi mött i år. De gör för enkla mål, tyvärr
-
Thoresen bör börja med att applicera sin kravbild på sig själv tycker jag.
Sen kan han börja klaga på alla andra.
Sen kan han börja klaga på alla andra.
Senast redigerad av DjurgårdareiNorrland den 2024-10-16 20:27:58, redigerad totalt 1 gånger.
Vi är helt klart bättre men som många andra matcher istället för att gör flera mål spelar vi bort lägen eller missar.
- Jim Morrison
Munther har A-lagskontrakt, varför får inte han spela? Det kan omöjligen bli sämre. Förvisso kanske våra två ordinaries psyken går totalt ned i botten då men tough luck.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Haha! Älskar att jag träffade så rätt att du måste söka en sorglig comeback……….#10 skrev: ↑2024-10-16 20:26:51Det säger mer om dig än om wiken kan jag lovaKnickedick skrev: ↑2024-10-16 20:25:21Förväntar mig att Wikegård avgår!Manijock skrev: ↑2024-10-16 20:20:34 Förväntar mig att Wikegård kommer med en målvaktslösning innan veckan är slut. Munther får stå mot Almtuna. Fjärdekeepern kan stå reserv. Andrén, Hävelid och Andreasson kan lämna in nycklarna ikväll.
Detta är inte OK Wiken!
Fortsätt grina
-