Tur att vi har djurgårdshjärtat så vi har råd att täcka upp för sånt här
HA 24/25 Västerås - Djurgårdens IF 27/9
Kollektiv bestraffning i all ära men tyvärr så är det enda sättet att få bukt med sådana här idioter. Släng ut hela klacken från matchen då det händer, till slut så kommer andra i klacken att få nog och då kommer det fram vem som brände av
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Har inget emot att folk kritiserar Andrén i en match. Om de har fog för det. Att däremot gnälla över en insats under ordinarie tid där målvakten har 96% är direkt efterblivet.Manijock skrev: ↑2024-09-27 20:11:34Preatori kastar sten i glashus. Vänta bara till någon kritiserar Andrén... Där kan du snacka damage control#10 skrev: ↑2024-09-27 20:08:47Lugna ner dig för fan, förmodat klivit av skrivet på ett forum på en spelare som underpresterat 3 matcher denna säsong kan inte räknas som en direkt källa till att spelaren är skadad, eller? Men fortsätt du hylla hammarlund för sitt brillianta spel, du har haft min respekt på forumet fast vi haft olika och lika åsikter, kejsaren är inte alltid naken….![]()
Typ som att såga Dick i denna match för pucktappet i egen zon när han i övrigt gjort en riktigt bra insats med 2 mål. Sen kan man dra upp att han var blek och kass året vi åkte ur och använda som ammunition för sin sak. Men det skulle det inte göra att klagande på Dick denna match skulle framstå som mindre osakligt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Detta land är så fegt att ta tag i hårdhanskarna. Man ska fan gulla ut folk.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Bra där!Manijock skrev: ↑2024-09-27 20:26:55Jaa exempelvis så kan man ju tolka det som att tortyr och bannlysning inte är i paritet till brottets allvarlighetsgrad.sauron skrev: ↑2024-09-27 20:24:25"... men Karl-Otto 17 tände en blink så han är portad och ska torterasManijock skrev: ↑2024-09-27 20:21:05Visa mig gärna inlägget där jag skriver att det är "helt ok att dra pyro inomhus"...sauron skrev: ↑2024-09-27 20:18:27Allvarligt, du tycker alltså att det är helt ok att dra pyro inomhus? Om Karl-Otto behöver hjälp med att förstå grundläggande sociala normer så bör väl vuxna i hans omgivning förklara det extremt olämpliga i hans handlande och förklara att han i framtiden kan vara någon annanstans, på sjukhus t ex...
Jag väntar här så länge!",
kan väl inte tolkas på något annat sätt?
Är det okej eller smart att tända? Nej det är korkat och ska innebära påföljd.
Jag vet inte jag, men rent spontant går det att tycka att det är idiotiskt att dra av en blink OCH att det inte är upp till JK att straffa/hantera personen ifråga.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kan vi åtminstone få nåt besked om matchen spelas klart och när?
- super djurgårn
Rimligtvis finns det väl poliser på plats?
Varför plockar man inte bort idioterna så att vi kan börja igen
Bannlysning är väl en mycket rimlig påföljd vid den här typen av brott?Manijock skrev: ↑2024-09-27 20:26:55Jaa exempelvis så kan man ju tolka det som att tortyr och bannlysning inte är i paritet till brottets allvarlighetsgrad.sauron skrev: ↑2024-09-27 20:24:25"... men Karl-Otto 17 tände en blink så han är portad och ska torterasManijock skrev: ↑2024-09-27 20:21:05Visa mig gärna inlägget där jag skriver att det är "helt ok att dra pyro inomhus"...sauron skrev: ↑2024-09-27 20:18:27Allvarligt, du tycker alltså att det är helt ok att dra pyro inomhus? Om Karl-Otto behöver hjälp med att förstå grundläggande sociala normer så bör väl vuxna i hans omgivning förklara det extremt olämpliga i hans handlande och förklara att han i framtiden kan vara någon annanstans, på sjukhus t ex...
Jag väntar här så länge!",
kan väl inte tolkas på något annat sätt?
Är det okej eller smart att tända? Nej det är korkat och ska innebära påföljd.
Varför ska en person som enbart är ute efter att förstöra ha privilegiet att få gå på match?
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Förmodligen inte eftersom de som kan ge oss beskedet sannolikt behövt utrymma arenan på grund av våra supportrarsirwilliam skrev: ↑2024-09-27 20:28:09 Kan vi åtminstone få nåt besked om matchen spelas klart och när?

Sätt luvmongona på ett plan med enkel biljett till Nordkorea.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
-
Bedrövligt , hur tänker man ?
Forza DIF
Forza DIF
För att klappmongona tilllåter inte polisen att göra det utan börjar veva och gapa om polisvåld. Eller har jag fel?super djurgårn skrev: ↑2024-09-27 20:28:15 Rimligtvis finns det väl poliser på plats?
Se: jag var väl den ende som inte tog i så jag sket ner halva Östersjön med mitt fördömande.Döden skrev: ↑2024-09-27 20:24:57Den kan man ju ta med en nypa salt, men du var väl den enda som inte ens tog avstånd.Manijock skrev: ↑2024-09-27 20:23:23Kanske. Jag tycker att stupstock, bannlysning, tortyr osv som föreslagits härinne är något nååååågot överdrivet gällande brottets allvarlighetsgrad. Men men, sån är jag![]()
Skrivit upprepande gånger att gärningspersonen bör lagföras.