klintan85 skrev: ↑2024-09-27 20:07:11
Järnkaminerna får ta större ansvar och leta upp dessa idioter och porta dem från att var med i klacken.
Gäller det alla brottsbelastade?
Men skärp dig! Klart klacken vet vem det är!!!!
Häng ut på torget i stupstock gör faan!!
Rimligt, verkligen. Pedofiler är välkomna på familjeläktaren men Karl-Otto 17 tände en blink så han är portad och ska torteras Lovin it
Allvarligt, du tycker alltså att det är helt ok att dra pyro inomhus? Om Karl-Otto behöver hjälp med att förstå grundläggande sociala normer så bör väl vuxna i hans omgivning förklara det extremt olämpliga i hans handlande och förklara att han i framtiden kan vara någon annanstans, på sjukhus t ex...
Järnkaminerna får ta större ansvar och leta upp dessa idioter och porta dem från att var med i klacken.
Rimligt, verkligen. Pedofiler är välkomna på familjeläktaren men Karl-Otto 17 tände en blink så han är portad och ska torteras Lovin it
Nej men han ska ha en fet lavett och spännas fast i en stol med en skärm framför sig där det rullar klipp på vår klack när vi visar hur det ska gå till. Han är säkert för trumma också den jäveln!
Det är otroligt provocerande med individer som är så egoistiska och förstör för andra hela tiden. Det kostar samhället pengar och det förstör för laget och supportrar som älskar hockey. Jag går aldrig på fotbollsmatcher för att sånt här händer hela tiden. Ska hockeyn nu förstöras? Just nu är vi Sveriges mest pinsamma förening.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Är du på riktigt nu???
Om det fanns en pedofil SOM MAN VISSTE VAR PEDOFIL så skulle han fan inte sitta bredvid mig iaf
Det sitter säkert mördare och våldtäktsmän på läktarna också, men vet du vad? Dom kanske är där för att stötta, inte förstöra. Du gör bort dig
Är du på riktigt nu???
Om det fanns en pedofil SOM MAN VISSTE VAR PEDOFIL så skulle han fan inte sitta bredvid mig iaf
Det sitter säkert mördare och våldtäktsmän på läktarna också, men vet du vad? Dom kanske är där för att stötta, inte förstöra. Du gör bort dig
Allvarligt, du tycker alltså att det är helt ok att dra pyro inomhus? Om Karl-Otto behöver hjälp med att förstå grundläggande sociala normer så bör väl vuxna i hans omgivning förklara det extremt olämpliga i hans handlande och förklara att han i framtiden kan vara någon annanstans, på sjukhus t ex...
Visa mig gärna inlägget där jag skriver att det är "helt ok att dra pyro inomhus"...
Alla som står kvar i klacken i detta nu står ju uppenbarligen bakom personen som dragit pyro, och att förstöra för tusentals andra på plats och tiotusentals personer hemma i sofforna en fredagskväll. Kasta ut alla.
Bresse skrev: ↑2024-09-27 20:19:52
Alltså vi tar ledningen med två mål och någon drar av en blink…. Blir så jävla trött på dessa idioter!
Ger mig fan på att vik kommer ut och vänder nu.
Vi har lite tur faktiskt. Blinken drogs av innan senaste målet. Domarna kunde lika gärna blåst av innan.