Skönt !Jim Morrison skrev: ↑2024-09-25 14:11:59 Verkar inte vara korsbandet för Costmar i alla fall så det är ju väldigt skönt. Såna statiska vridningar brukar väl snarare vara ledband va?
Och de första rapporterna runt Arvid Costmars knäskada har börjat komma in. Enligt uppgift till Hockeynews ska den hårt jobbande centern ha klarat sig undan en korsbandsskada.
– Ja, så har jag fattat det också och det är en fördel. Sedan är det alltid svårt att veta första dagarna exakt, säger Djurgårdstränaren Robert Kimby till Hockeynews.
Fler undersökningar för Costmar
Postivt att det inte handlar om en långvarig korsbandsskada.
– Ja, men han spelar inte på fredag. Sedan får vi se hur lång tid det tar. Och göra alla undersökningar och alla svar, säger Kimby försiktigt.
Hockeynews.se
Skadetråden
Skadetråden
Skadetråden
Stockselius är väl den som står närmast att bli uppkallad?fryppe skrev: ↑2024-09-25 11:53:35svårt när vi har så många skador, nu får vi börja gå ner till j20 ändå o plocka extraNattuggla_ skrev: ↑2024-09-25 08:30:49Ah det där är ju så idiotiskt. Varför har vi med en extraback i båda matcherna men ingen extraforward?
It's easier to be an asshole to words than to people
Skadetråden
En skada till på forwards och vi får ringa Hanviken och jaga lån
Ring Daniel Widing....
Korttidskontrakt på Vanten. Vad säger LG?

Korttidskontrakt på Vanten. Vad säger LG?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Skadetråden
Vi har ju faktiskt ganska bra spelare underifrån som man är sugen på att ge chansen. En sån som Stockselius är ju egentligen alldeles för långt från spel än han "borde" vara i ett allsvenskt lag. Hoppas vi i första hand tittar på J20 än att titta på Hanviken.
Expert.
-
Skadetråden
Enligt Hockeynews tränade Wilson Björck och Eric Nilson med laget idag.SirDIFalot skrev: ↑2024-09-26 19:17:10Vi har ju faktiskt ganska bra spelare underifrån som man är sugen på att ge chansen. En sån som Stockselius är ju egentligen alldeles för långt från spel än han "borde" vara i ett allsvenskt lag. Hoppas vi i första hand tittar på J20 än att titta på Hanviken.
Skadetråden
Det är nått skumt med våra träningar eller nått, hur fan kan så mycket spelare skadas hela tiden?
Kan tänka mig snacket gått så här ungefär:
Wiken: Ok boys, jag har fixat sjukt mkt extra spelare nu. Vi ska inte kunna hamna i ett läge där skadorna sabbar vår säsong.
Jimpa: Hold my beer!
Wiken: Ok boys, jag har fixat sjukt mkt extra spelare nu. Vi ska inte kunna hamna i ett läge där skadorna sabbar vår säsong.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Skadetråden
Klasen missade alltså träningen pga att han skulle till tandläkaren, för det som inte har Hockeynews.captcash skrev: ↑2024-09-26 21:02:19 Det är nått skumt med våra träningar eller nått, hur fan kan så mycket spelare skadas hela tiden?
Expert.
Skadetråden
SirDIFalot skrev: ↑2024-09-26 23:51:07Klasen missade alltså träningen pga att han skulle till tandläkaren, för det som inte har Hockeynews.captcash skrev: ↑2024-09-26 21:02:19 Det är nått skumt med våra träningar eller nått, hur fan kan så mycket spelare skadas hela tiden?

–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Skadetråden
Ah härligt, så bara 4-5 veckor "day to day" då, nice!SirDIFalot skrev: ↑2024-09-26 23:51:07Klasen missade alltså träningen pga att han skulle till tandläkaren, för det som inte har Hockeynews.captcash skrev: ↑2024-09-26 21:02:19 Det är nått skumt med våra träningar eller nått, hur fan kan så mycket spelare skadas hela tiden?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Skadetråden
Bra där, förbereder för att börja käka puck.SirDIFalot skrev: ↑2024-09-26 23:51:07Klasen missade alltså träningen pga att han skulle till tandläkaren, för det som inte har Hockeynews.

Skadetråden
Är det fortfarande krav på att äta huggorm på försäsongen? Kan ge mig fan på att Ölvestad proppade Klasens trut full med den sega skiten så han tuggade sönder någon gammal plomb....
Fan ta Ölvestad!
Fan ta Ölvestad!
Skadetråden
Och skadelistan fortsätter att växa…
Skadetråden
Varför gick Klasen av :/? Fan kan vi ha en jävla säsong utan skador på viktiga spelare!