Skadetråden
Skadetråden
Det jag hört är att Kryckan är helt återställd från förra säsongens skador men att han vilar av ren försiktighetsåtgärd från medteam. Han själv vill spela.
Ta det för vad det är. De enda som vet helt säkert är Marcus och hans läkare.
Ta det för vad det är. De enda som vet helt säkert är Marcus och hans läkare.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Skadetråden
Frondell Eriksson Wersäll alla borta 3-4 veckor enligt wiken
Skadetråden
AVGÅ ALLA! Vi behöver inte ens spela säsongen.
Redan kört. Nu säger jag upp tv4 abonnemanget…
Haha
Redan kört. Nu säger jag upp tv4 abonnemanget…
Haha
Skadetråden
Grewe och Ragnarsson klev av träningen idag skadade enligt hockeynews. Oklara för imorgon!
Skadetråden
Verkligen. Glad att Wikegård prioriterat kvantitet ordentligt. På tiden att vi lär oss.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Skadetråden
Eller för att han är fast med massa kvarlevor från KG som har kontrakt men sen ändå ville ta in sina gubbar

Expert.
Skadetråden
Då tackar vi KG också då. Skadelistan hittils bygger på fint. Costmar troligen borta månader får man väl gissa.SirDIFalot skrev: ↑2024-09-24 16:12:27Eller för att han är fast med massa kvarlevor från KG som har kontrakt men sen ändå ville ta in sina gubbar![]()
Skadetråden
16 forwards på kontrakt och nu saknar vi en till nästa match? undra om Stockselius får chansen då?
Skadetråden
5 forwards skadade efter 2 omgångar.
Började snabbt i år.
Började snabbt i år.
Skadetråden
Kan börja med att ha en forwards som extraspelare.
It's easier to be an asshole to words than to people
-
Skadetråden
Ah det där är ju så idiotiskt. Varför har vi med en extraback i båda matcherna men ingen extraforward?
Skadetråden
svårt när vi har så många skador, nu får vi börja gå ner till j20 ändå o plocka extraNattuggla_ skrev: ↑2024-09-25 08:30:49Ah det där är ju så idiotiskt. Varför har vi med en extraback i båda matcherna men ingen extraforward?
- Jim Morrison
Skadetråden
Verkar inte vara korsbandet för Costmar i alla fall så det är ju väldigt skönt. Såna statiska vridningar brukar väl snarare vara ledband va?
Och de första rapporterna runt Arvid Costmars knäskada har börjat komma in. Enligt uppgift till Hockeynews ska den hårt jobbande centern ha klarat sig undan en korsbandsskada.
– Ja, så har jag fattat det också och det är en fördel. Sedan är det alltid svårt att veta första dagarna exakt, säger Djurgårdstränaren Robert Kimby till Hockeynews.
Fler undersökningar för Costmar
Postivt att det inte handlar om en långvarig korsbandsskada.
– Ja, men han spelar inte på fredag. Sedan får vi se hur lång tid det tar. Och göra alla undersökningar och alla svar, säger Kimby försiktigt.
Hockeynews.se
Och de första rapporterna runt Arvid Costmars knäskada har börjat komma in. Enligt uppgift till Hockeynews ska den hårt jobbande centern ha klarat sig undan en korsbandsskada.
– Ja, så har jag fattat det också och det är en fördel. Sedan är det alltid svårt att veta första dagarna exakt, säger Djurgårdstränaren Robert Kimby till Hockeynews.
Fler undersökningar för Costmar
Postivt att det inte handlar om en långvarig korsbandsskada.
– Ja, men han spelar inte på fredag. Sedan får vi se hur lång tid det tar. Och göra alla undersökningar och alla svar, säger Kimby försiktigt.
Hockeynews.se
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.