HA 24/25 Djurgårdens IF - Karlskoga 24/9
-
Finns lite å jobba med Wiken..

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Jim Morrison
Har inte alla våra insläppta mål dessa två matcher varit från blå?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Lite som att skaffa en toppförare till en skitbil

Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
NejJim Morrison skrev: ↑2024-09-24 20:50:25 Har inte alla våra insläppta mål dessa två matcher varit från blå?
Knappast Andréns fel att våra utespelare inte kan skapa ett enda jobbigt byte för Karlskoga hela matchen. Jag vill inte se nå jävla halvfysiskt lag som inte kan åka skridskor. vi har 0 speed 0 swagger!! Otroligt lätt att försvara emot oss.
deras straffar e grymma förutom 1
-
Alltså hur vill vi spela? Har inte sett nånting som säger spelide på de 2 första matcherna.
deras straffar e grymma förutom 1
Andren håller inte nej. Inte än iaf.
Men nog fan ska vi kunna göra mer än ett mål hemma mot Bofors.
Men nog fan ska vi kunna göra mer än ett mål hemma mot Bofors.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tröga jävla gubbjävlar!! Farscinerande hur man kan lyckas göra detta lag ännu slöare
Är slipmaskinen trasig eller jävla bambis idag!
Är slipmaskinen trasig eller jävla bambis idag!
-
Tycker det är mycket som sticker ut åt negativt håll.
Får börja med att berömma Thoresens debut. Äldst i laget, syns inte ett skit på skridskoåkning och arbetskapacitet.
Och precis som 80% av matcherna senaste tre säsongerna så är det Tifo-grabbarna som ska ha mest hyll. Otroligt, hatten av!
Men återigen är jag sjukt osäker på vad det är jag bevittnar i sin helhet. Det är långsamt, idéfattigt och allmänt rörigt.
Ställer mig frågan:
- Vem är egentligen tränare i Djurgården. Kimby eller Klasen?
Så mycket kan lösas genom att sära på #48 och #86, både i PP och 5v5. Roliga timmen är slut, dags att börja spela på allvar.
Får börja med att berömma Thoresens debut. Äldst i laget, syns inte ett skit på skridskoåkning och arbetskapacitet.
Och precis som 80% av matcherna senaste tre säsongerna så är det Tifo-grabbarna som ska ha mest hyll. Otroligt, hatten av!
Men återigen är jag sjukt osäker på vad det är jag bevittnar i sin helhet. Det är långsamt, idéfattigt och allmänt rörigt.
Ställer mig frågan:
- Vem är egentligen tränare i Djurgården. Kimby eller Klasen?
Så mycket kan lösas genom att sära på #48 och #86, både i PP och 5v5. Roliga timmen är slut, dags att börja spela på allvar.
-
Så är det verkligen! Är vårat usla PP som sänker oss som så många gånger förr. Men Andren är inte en målvakt som man kommer att gå upp i SHL med, det är tyvärr den tråkiga sanningen!